Menu rozwijane

07 listopada 2017

Prezent za paczki!

Witam!
Niedawno pojawił się nowy prezent za paczki. 


Obie fryzury bardzo mi się podobają
Damska jest editem zrobionym przez  użytkowniczkę Siratzia  zaś męska przez MiMi Cool07.
Obie pochodzą ze szwedzkiego momio.




Nie jestem pewna czy Tiki się nie pomylił i drugiego editu nie zrobił Anonym person...
Tiki chyba wie lepiej.
Chyba, bo na szwedzkim serwerze Tiki napisał, że wykonał go inny użytkownik...
Ale może ja jestem jakaś nie teges.


Podobają wam się fryzury?
Kupicie paczkę?



6 komentarzy:

  1. Tiki jakoś szwankuje. Obie fryzury są bardzo ładne moim zdaniem ^^

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie kupię, ale mi się podoba damska fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  3. Damska fryzura mi się podoba, lecz jej nie kupię. Ta męska jest bardzo średnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Włoski ładne, lecz szmalu brakk
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  5. Tiki sie pomylił
    ~Misia-14

    OdpowiedzUsuń