Menu rozwijane

02 listopada 2017

Paint edit #03

Witam!
Dziś kolejna część Paint Editu!
Czytałam wasze komentarze i zdecydowałam, że tematem będą wróżki.
Zapraszam do czytania ^^




Pierwszy strój to taka leśna wróżka.
No dobra... Nie wróżka, tylko nimfa, zapomniałam dorobić jej skrzydeł :v
Ubranie mi się podoba, szczególnie ten kwiatek na głowie.
Już widzę te mega oryginalne buty w sklepie, za 3 szafiry.

(Te czółka)
Jako drugi edit postanowiłam zrobić taką mroczną wróżkę.
Która ma skrzydła!
Tutaj znów najbardziej zauroczył mnie mały drobiazg - naszyjnik.


Piszcie w komentarzach wasze propozycje na kolejną część!
Chętnie poczytam.
No i odwieczne pytanie: Podobają wam się stroje?


6 komentarzy:

  1. Ślicznie ci to wyszło! (:


    lovciaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudaa! Chciałabym to w sklepie! Następnym razem zrób...upadłego anioła(?)
    (Nie bij, nie wiem skąd ten pomysł)

    OdpowiedzUsuń
  3. według mnie jest to śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę, ślicznie Ci to wychodzi (: Może następnym razem syrenki? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne.
    Proponuję 'zwierzęta jako ludzie'.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest postęp, ten strój wróżki, pomimo że nie jest idealny to mnie zauroczył.

    Temat: Tak jak ostatnio proponowałam, stworzenie nowych ciuszków dla Emily, Lucasa i Jacka. :D

    OdpowiedzUsuń