Menu rozwijane

09 lipca 2018

Prezenty galaxy!

Jak zapowiadał Lucas, dziś na momio pojawiły się nowe prezenty. Przywitaliśmy je już po godzinie 16. Temat ich jest identyczny jak w dzisiejszej paczce szafirów lub diamentów, czyli galaxy. Troszkę ten motyw już mi się przejadł, gdyż był już tyle razy na momio, że może się znudzić. Choć powiem, że niektóre z ubrań naprawdę mi się podobają!


 Spodnie
Kocham szerokie spodnie na momio, a te są tak bardzo w moim guście. Gwiazdki na czarnym tle robią super efekt i klimat. Z pewnością będę je nosić.
Spodenki
Nigdy nie jestem w stanie przekonać się do spodenek na momio. Jakoś zawsze ich nie noszę i nie kupują, ale jak już jakieś mam to czasem założę. Te są no ładne, ale jednak niewarte ceny.

 Bluzka
Bardzo fajny wzór udało się osiągnąć momio. Galaxy na diamencie wygląda naprawdę ciekawie i ładnie. Jeżeli ktoś chce może mi ją podarować, nie o braże się.
Koszula
Ładna, tania i gustowna. Tylko barć i dawać!

 Spódniczka
No w sumie szału nie ma, ale też coś w niej jest. Ciężko mi ją ocenić.
Sukienka
Ładnie prezentuje się, ale nie jest to mój gust w 100%. Choć jakbym ją już miała to, nie leżałaby w szafie bez czynnie. 

 Buty
Proste, ładne, tanie. Tak samo, jak z koszulą, ciężko ocenić.
Ozdoba na głowę
Ooo naprawdę fajny, tani dodatek na głowę. Rzadko coś w takim stylu pojawia się na momio, więc w sumie to przydatna rzecz w szafie.

 Torebka
Lubię dodatki w postaci torebek. Czasami warto je zakładać do looków, gdyż mogą fajnie uzupełnić całość. Ta torebka z pewnością przyda mi się.
Kolczyki
Kiedyś rzadko nosiłam takie kolczyki. Ostatnio postanowiłam to zmienić i czasami upchnę kolczyki do stylizacji. Kolczyki z tych prezentów będą gościć czasami w moich lookach.

Włosy
Niby włosy nie są w moim stylu, a jednak mi się podobają. Rzadko noszę włosy w takich kolorach, ale postanawiam to zmienić!

Co sądzicie o prezentach?
Lubicie motyw galaxy?
Komu podarujecie prezent?

8 komentarzy:

  1. Prezenty ogólnie są ładne i mi się podobają, jednak motyw galaxy na momio to nic specjalnego, ale i tak wolę to niż kolejne basicki, które już mi się przejadły. Te prezenty w mojej opinii są troszeczkę lepsze od poprzednich galaxy, jednak nie mogą dorównać dostawie galaxy z stycznia/lutego 2016.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty misie podobają a motyw galaxy jest ładny. Pola170

    OdpowiedzUsuń
  3. I znowu galaxy... Już mi się to przejadło.
    Najbardziej podobają mi się kolczyki, spodnie i buty, czyli te rzeczy niezwiązane z tematemXD Sukienka też spoko, ale cena. Nah. Może coś sobie kupię (z drugiego konta). Tbh kto tak nie robi
    Ogólna ocena 4/10, liczyłam na coś bardziej wakacyjnego
    ~annellia guru modowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh wait jak wchodze teraz na momio, to do tej koszuli się w sumie też przekonałam! : D

      Usuń
  4. Kompletnie nie podoba mi się motyw tych prezentów. Większość ubrań jak dla mnie jest kiczowata (?)
    Jedyne co przypadło mi do gustu to koszula, buty i torba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi prezenty si enie podobają, jak dla mnie ładne są tylko spodnie, kolczyki i torebka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te krótkie spodenki i włosy , a tak to średnie :/
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez czynnie? chyba bezczynnie ;)

    OdpowiedzUsuń