Menu rozwijane

20 lipca 2018

Nowa dostawa

Hej,
dzisiaj o 13:00 do sklepu dodano pizzową dostawę.
Mogliśmy się tego spodziewać, gdyż mamy dostawę mebli o Fast foodach.
Screeny są z duńskiego serwera, ponieważ na polskim Momio sklep mi nie działał.



Bluza 1
Pizza i jednorożec?
Nie kumam tego połączenia.
Wygląd bluzy i cena nie zachęca mnie do zakupu.

Bluza 2
Nie wiem, co o niej powiedzieć.
Nie przypadła mi do gustu, za dużo pizz jest na niej.



Bluzka
Dla mnie jest za droga.
Znowu wykorzystali ten sam krój.
Nie podoba mi się.




Spódnica
Zakochałam się. *^*
Ale niestety cena boli.




Spodnie
Za dużo pizz, aż mi niedobrze. ;-;




Trampki
Na miniaturce są ładne, ale na postaci już nie.
Pikselizują się trochę.




Kapturoczapka
Raczej to worek na głowie z daszkiem.
Powiększa głowę Momio, co wygląda serio dziwnie.




Włosy
Gdyby były dwa kucyki, to może bym kupiła.
Tak to mi się nie podobają.
Przynajmniej odsłaniają ucho postaci.




Kolczyki
Z nimi jakoś mi tamte włosy wyglądają lepiej.
Zastanowię się nad zakupem.




Tatuaż
Bardzo rzadko widzę nowe tatuaże w dostawach.
Podoba mi się, lecz nie kupię, ponieważ nie wykorzystywałabym go.


Podoba wam się ta dostawa?
Kupiliście coś?
Lubicie pizzę?
Co sądzicie o pizzy z ananasem? 

8 komentarzy:

  1. nic mi sie nie podoba z dostawy. i pizzy nie lubie lol
    -kicia: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Z dostawy ominęłaś jedną bluzkę, ale to szczegół

    Znowu dyskryminują kebsik :/
    Sama dostawa jest naprawdę mizerna, jedyne co mi się podoba to włosy i kolczyki. Taka właściwie nie jest ona szczególnie ciekawa.

    Pizza z ananasem to nie pizza

    OdpowiedzUsuń
  3. brzydka, kupiłam tylko bluzę za diamenty i buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam tylko te trampki :p
    Wbiłam wczoraj 71 lvl i oszczędzam xD
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic mi sie nie podoba mehhh

    ~Nana.qq

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostawa mi się nie zbyt podoba. Lubię pizzę ale ta dostawa jest kiepsko. Nic z tego nie kupiłam, a pizzy z ananasem nie lubie. pola170

    OdpowiedzUsuń