Menu rozwijane

27 lipca 2018

Dostawa MostWanted #2

Hej,
do dostawy MostWanted doszły nowe rzeczy.
Prawie połowa była w tamtym roku.


Sukienka 1
Pamiętam ją, była na dostawie oscarowej w 2017, kupię.

Sukienka 2
Sukienka ze Skam'owej dostawy, sukienki na głównym koncie nie kupiłam, więc teraz ją zdobędę.

Sukienka 3
Pamiętam, chciałam ją kupić, zastanowię się nad jej zakupem.




Bluzka 1
O taaaak!!!
Wreszcie onaaa!
Od razu kupiłam.

Bluzka 2
Nie kojarzę jej, może kupię.

Bluzka 3
Widzę, że moje klimaty, kupię, jak zarobię. XD




Spódnica
Syrenia dostawa.
Nie podobała mi się, teraz też.
Nie kupię, nie wiem, kto chciał ją z powrotem.




Spodnie z szelkami
Dostawa editów użytkowników. (idk, jak ją normalnie nazwać)
Zastanowię się nad zakupem.




Włosy 1
Jakieś trochę dziwne, nie kojarzę ich i nie kupię.




Włosy 2
Tych też nie kojarzę, jednak je kupię.




Włosy 3
Znowu Skam.
Teraz kupię, ponieważ kiedyś one kosztowały z 4 szafiry.




Okulary 1
Nie widziałam takich nigdy.
Zastanowię się, czy kupić.




Okulary 2
Kto je chciał, to nie wiem.
Nie przepadam za takimi grubymi okularami. (nie znam się na okularach)
Nie kupię.




Soczewki
Lisa or Lena.
To nie fair, że kupiłam je za 2 szafiry, a teraz są za diaxy. ;-;
Wiem, że 1k diamentów to dużo, ale szybciej się je zdobywa niż 2 szafiry,


Podobają wam się?
Mieliście coś?
Kupicie jakieś ciuchy?

18 komentarzy:

  1. zasmucona jestem faktem, ze te soczewki kupilam za 2 szafiry, a teraz sa za diaxy [*]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ananasy wcześniej kosztowały 3 szafiry, też je miałam wcześniej ;pp

      Usuń
  3. Kupiłam długą sukienkę, włosy ze scam i te pierwsze i wszystkie bluzki. Szkoda, że wcześniej miałam parę rzeczy : )


    ~Law z telefonu

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba to MW

    OdpowiedzUsuń
  5. OTAK TERAZ MI SIE PODOBA PRAWIE WSZYSTKO TAKTAK

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam na razie tylko koszulkę ze słoniem :p Na najładniejsze mnie nie stać :/
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze z całej dostawy są włosy. Rzeczywiście warte zakupu. Jednak wcześniej miałam te włosy z scamu w blondzie i tak boli xdd

    OdpowiedzUsuń
  8. SKAM, nie scam błagam
    ała

    OdpowiedzUsuń
  9. Mialam spodnie z szelkami.
    SKAMOWA SUKIENKA TO MILOSC NARA.
    ogolnie lepsze rxeczy niz te pierwszeXD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ym, ja w sprawie bannera a wlasciwie o annelie chodzi. Czemu ją przyjelyscie bez okresu próbnego, nie uwazacie że to troche niesprawiedliwe wobec innych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i Lena też byłyśmy bez okresu próbnego. A problemu (chyba) nikt nie miał.

      Usuń
    2. kocham anony
      kocham osoby hejtujace bedac incognito
      tak bardzo dojrzale ze wuhuuu

      Usuń
    3. Nie wiedziałam, że byłyście bez okresu próbnego. XD

      Usuń
    4. Jeśli już chcesz się "pruć" o to, że dodałyśmy inną osobę, może nie bądź taki incognito i nie pisz z anonima, ale o to już nie będę się czepiać i rozpisywać. Potrzebowałyśmy dosłownie jednej dziewczyny, ponieważ jedna z naszych redaktorek postanowiła odejść, a nie byłoby sensu robić naborów na tylko jedną osobę. Annellia chciała być redaktorką, nie że nas błagała, ale chciała więc ją wzięłam. Jaki jest w tym problem? To tylko jedna osoba, no proszę...

      Usuń
  11. Sukienka 1 - Ładna, lecz czekam z zakupem do czwartku
    Sukienka 2 - Mam w kolorze czarnym, szarego raczej nie kupię
    Sukienka 3 - Nie mój styl

    Bluzka 1 - Kupiłam zaraz po zobaczeniu, strasznie chciałam ją mieć
    Bluzka 2 - W sklepie wydaje się kiczowa, lecz może się zdecyduję
    Bluzka 3 - Znów nie moje klimaty

    Spódnica - Nigdy mi się nie podobała i tak też pozostaje teraz

    Spodnie z szelkami - Kupiłam jak po raz pierwszy były w sklepie, po taniości

    Włosy 1 - Głowa momio wygląda jak jajo, zdecydowanie nie XD

    Włosy 2 - Poczekam czy może inne włosy trafią do sklepu, jak nie to kupię wersję blond

    Włosy 3 - Kupiłam blond, zastanawiam się nad ciemnym brązem

    Okulary 1 - Mucha TM

    Okulary 2 - Nie przypasował mi kształt

    Soczewki - Nigdy nie podobały mi się soczewki na momio bez/z małymi źrenicami

    Podsumowywując, ta część dostawy MW podoba mi się o wiele lepiej
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń