Menu rozwijane

30 lipca 2018

Paczka z editu!

Hej!
Dziś na momio pojawił się nowy prezent za kupno paczki szafirów lub diamentów. Będzie z nami do końca dnia w środę. Przedmioty, które zostały dodane do paczki są inspirowane editem momiowiczki z Norwegii seisa (ig:@seisa.momio). Mnie osobiście bardzo podobają się włosy i soczewki i dla nich właśnie kupiłam tą paczkę. Szminka jest okej, a makijaż mam już podobny, więc szału nie ma. 



Oryginał


Planujecie kupno?
Który z tych przedmiotów podoba się najbardziej?

9 komentarzy:

  1. Paczka jest śliczna, soczewki są najładniejsze. I tak jej nie kupię, a szkoda. :v

    OdpowiedzUsuń
  2. ta paczka jest taka sliczna ze ojezuuuuuu
    zastanawiam sie czy jej nie kupicc

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczka piękna <3 Ale i tak nie kupię :(
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest piękne (z wyjątkiem makijażu), a szczególnie soczewki. Przedmioty ogólnie przypadły mi do gustu i dlatego postanowiłam kupić paczkę, szczególnie gdy jest ich sporo i to włosy jednocześnie z soczewkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielka szkoda, że te włosy nie są w najnowszych prezentach *a tfu*, bo to właśnie one podobają mi się z tej paczki najbardziej.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  6. Btw ten nowy nagłówek (tak jak i poprzedni) są cudowne, jeśli mogę spytać to kto je robił?

    OdpowiedzUsuń