Menu rozwijane

31 lipca 2018

Nowe prezenty!

Cześć!
Wczoraj na momio pojawiły się nowe prezenty. Przyznam, że takiego motywu się nie spodziewałam.
Są według mnie jednymi z lepszych, które widziałam.


Szorty:
Zakochałam się w nich. Nie wiem czy nie uznać ich za najlepszą rzecz z prezentów.
Poziom jest po protsu bardzo wysoki.

Spodnie:
Zwykłe, ładne spodnie.
Cena dla momio+ to 300 diamentów.


Bluzka:
Również bardzo mi się podoba. 
Na pewno przyda się do wielu looków.
 Tunika:
Kolejne cudeńko.
Ogromnie podobają mi się te porwane "rękawy" 


Spódnica:
Ma ładny kształt, ale te czaszki mnie odstraszają.
Sukienka:
Po prostu śliczna.
Cena z momio+ to 300 diamentów.



Sukienka:
Jest piękna. Uwielbiam ten krój.
Koszula:
 Taka ładna, zwyczajna, rozpięta koszula. Cena to dla mnie lekka przesada.
Dla momio+ kosztuje 2 szafiry.


Buty:
No spoko buciki. Nic nadzwyczajnego.

Okulary: 
Nie podobają mi się. Cena również przesadzona.

Czapka:
Czapkom na momio mówię stanowcze nie.
To wygląda po prostu okropnie.

Torebka:
Torebka za to bardzo mi się podoba. 
Jej cena z momio+ to 170 diamentów, na prawdę małe jak za coś tak ładnego.


Choker:
Tani, ładny, czemu by nie?
Pewnie będę go miała, choć nie wiem czy będzie przeze mnie często noszony.

Włosy:
Nie podobają mi się. 
Są takie zbyt rozczochrane. Nie wiem jak to nazwać.
Z momio+ kosztują 3 szafiry.


No, to już koniec tego posta.
Prezenty były dla mnie miłym zaskoczeniem gdy weszłam na momio.
Oceniłabym je tak 9/10.

A wam podobają się prezenty?
Ile osób już obdarowaliście?

8 komentarzy:

  1. Do mnie szorty nie przemawiają, a wręcz zakochałem się w rozpiętej koszuli xD Różana też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są cudneeeee awww *^* !!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty są śliczne, prawie rzecz mi się podoba, no może za wyjątkiem włosów i czapki, ale reszta i tak to nadrabia. : )))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty piękne <3 Muszę nowe multiki stworzyć hehe
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tą koszulkęęę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Szorty - Bardzo ładne, teraz tylko szukać czy ktoś mi je kupi XD
    Spodnie - Były kiedyś bardzo podobne rajstopy, lecz wersją spodniowa podoba mi się bardziej

    Bluzka - Prosta, ładna i przydatna
    Tunika - Cudeńko mua

    Spódnica - Dopiero po przeczytaniu opisu zauważyłam, że to czaszki. Bardzo średnia
    Sukienka 1 - Prosta i ładna

    Sukienka 2 - Krój cudny, szkoda tylko, że jest szara
    Koszula - Cena zdecydowanie nie adekwatna do produktu

    Buty - Taki Basic który przyda się każdemu
    Okulary - UWIELBIAM

    Czapka - Wszystkie czapki na momio to trash
    Torebka - Miałam już w szafie podobną, lecz według mnie ładniejszą

    Choker - Kolejny przydatny basic
    Włosy - cO tO mA bYć.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń