Menu rozwijane

15 lipca 2018

Piątkowa dostawa

Heeeej,
nikt nie napisał o dostawie, więc (jak prawie zawsze) ja muszę to zrobić. :cc



Sukienka
Chciałabym ją mieć, ale mój momiowy portfel jest pusty. :c
Szkoda trochę.

Ogrodniczki
To jest jakaś moda na nie, czy co?
Wzór jest trochę przesadzony, jak cena.



Bluza
Spoko, kupię, bo na razie mi się nie chce.
.kobieto, masz ponad 100k diax ;--;.
Kaptur jest ładnie zrobiony, nie to co w innych bluzach.

Bluzka
To coś nie przypomina ☮️?
Najwyraźniej tak.
Nie przepadam za stylem hipisów.
Sam krój bluzki nawet podoba mi się.



Spódnica
Ładna, kupiłam.
A raczej kupię...



Buty
Aaaaa zakochałam się, kupię je!



Wianek
Nudny i pusty, tfu.
Mogło być więcej tych słoneczników.



Włosy
Chyba były inspirowane fryzurą Seleny Gomez.
Zakochałam się w nich.
Do tego są tanie!
Kupiłam blond, zastanawiam się nad 1 i 2.



Bukiet
Kupiłam ten bukiet, żeby użyć go do editów. XD
Na szczęście jest tani.



Koszyk
Cudowny, kupiłam!
Chciałabym jeszcze wersję kolorystyczną z kocem (?) w kratę.




Macie tu kościdę, która czyta książkę️ ↑
Nie pytajcie...


Lubię podpalać miasto.
Zabiłam tak pół mieszkańców Sunset Valley i Moonlight Falls. c:::

Hehe, mam z 500 takich zdjęć, pozdro. XD


To do zobaczenia za tydzień, może dwa, może i miesiąc?


Podoba wam się dostawa?
Kupiliście coś?

16 komentarzy:

  1. Niestety kupiłam tylko włosy i tą długą spódnicę :/ Nie mam diaxów xD
    Włoski kupiłam różowe o dziwo xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa kojarzy mi się z nową piosenką Jumpsuit Twenty One Pilots. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. włoski kupiłam różowe oszczędzam xDD na wersje blond heh

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje fav rzeczy to spódnica, wianek i bluza. Sukienka też spoko, ale cena meeeh
    Włosy średnie, ale tanie przynajmniej. Ogrodniczki i ta bluzka hipis imo słabe. Koszyk, buty i bukiecik ładne, ale mnie nie porwały. Ogólnie kocham słoneczniury i cieszę się, że jest taka dostawa <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulala
    Maoimi ulubiencami sa wlosy i sukienkaaa
    Cala dostawa supii i wgll

    ~Nana.qq

    OdpowiedzUsuń
  6. GDYBY NIE JA TO ONA BY TEJ DOSTAWY NIE NAPISALA KOCHAJCIE M N I E!!

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na posty, wlaze tu co kilka godzin zeby sprawdzic czy cos jest serio: ( az bym sama cos napisala ale n jestem redaktorka

    OdpowiedzUsuń