Menu rozwijane

27 lipca 2018

Dostawa Most Wanted

H e j !

Dzisiaj na Momio pojawiło się MW, o którym huczało już od jakiegoś czasu, połowa tablicy składała się z postów o treści "czy mi starczy???" i tym podobnych. No ale w końcu się doczekaliśmy. Oto one:

Sukienki
 Podobają mi się, szczególnie ta druga, tylko jej cena jest dość wysoka...

Bluzki
 Pierwszej bym do niczego nie użyła, a druga jakoś mi nie przypadła do gustu.

Spódniczki
 Są urocze, kupiłam już czarną wersję i zastanawiam się nad czerwoną. Cena też niczego sobie.

Spodnie
 Dostaliśmy jedne spodenki, w dodatku, moim zdaniem, brzydkie. Przynajmniej cena jest niska.

Buty
 W sumie nie wiem co o nich powiedzieć, są mocno przeciętne.

Nakrycia głowy
 Czapkę kojarzę, ale nigdy jej nie kupiłam, bo wygląda dla mnie jakoś dziwnie.
Snapowy wianek był chyba w paczce w tamtym roku. Zastanowię się nad kupnem.

Włosy
 No niestety, cena. Dla mnie niesłuszna, bo mi się nie podobają.
 Na szczęście włosy za diamenty wypadły dużo lepiej. Są śliczne, zbiednieję przez nie, ale co tam.

Makijaż
Niczym się nie wyróżnia. Tani, więc może kupię.
 A ten z kolei jest po prostu brzydki, niewarty szafira.

Okulary
I kolejna rzecz za szafiry. Raczej nie kupię, chyba że zdecyduję się na m+.

Soczewki
Nie lubię soczewek z taką małą źrenicą, nigdy nie użyłam takich do normalnego stroju. Nie kupię.

I... tak, to wszystko. Jak dla mnie średnio. To chyba pierwsze mw od jakiegoś czasu, gdzie nic wcześniej nie miałam. Moim osobistym ulubieńcem są te krótsze włosy.

Jesteście zadowoleni z MW?
Mieliście coś?
Czy też umieracie z gorąca jak ja?

13 komentarzy:

  1. Miałam większość rzeczy.
    Mój kot umiera z gorąca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest blip blop dramat.
    Oby jutro dodali nowe ubrania, bo już wszystcy spamią "#MostHated"
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. jedyne co mi sie podoba to buty druga kiecka i te dlugie wolosy
    liczylam na cos lepszego ale ok

    ~nana.qq

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja powiem, że całkowicie zawiodłam się na tej kolekcji... dodali rzeczy, o kóre i tak nikt nie prosił. było tyle ślicznych propozycji na przywrócenie ubrań, ale nie, momio i tak ma gdzieś nasze prośby. sam hasztag mosthated jest już na innych serwerach, ciekawe czy dodadzą inne ubrania, bo to.. to jest jakaś porażka. i jestem poważna w tym temacie, 3/4 rzeczy mam. gdybym miała pisać o dostawie, to nie wiem jak oceniłabym te rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Krótkie włosy są cudowne, makijaże za diamenty też. Soczewki wszystkie kupiłam, bo czemu nie. Kupiłam jeszcze spódnicę i sukienkę. Reszta to jakaś porażka. Z tego co widzę dużo rzeczy było niedawno. Ech no słabo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam sukienkę za diaxy i koszulkę z kosmitami tą fioletową , ponieważ nie mam m+ :/ A reszta szczerze okropna ;-; No krótkie włoski fajne , ale nie mój styl i mnie nie stać :p
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam już wcześniej buty, czapkę, spodenki i bluzkę za diamenty. Najładniejsze są włosy, zwłaszcza krótkie. Ale... Jest tyle pięknych rzeczy, które można było dodać. Podkolanówki, skarpetki, fryzury z 2013/14/15, jestem strasznie zawiedziona.


    ~law z telefonu

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze z dostawy są włosy, szczególnie te za diaxy. Warte uwagi są też spódniczki i makijaże za diamenty i ewentualnie okulary i soczewki. Reszta eczy jest taka se. Owszem podoba mi się suknia, czy wianek ale nie podoba mi się fakt że dodano do sklepu rzeczy za paczki i te które właściwie #mw nie były.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka 1 - Kupiłam, będę do niej zakładać różne paski :))
    Sukienka 2 - Raczej nie kupię

    Bluzka 1 - Zobaczę jak stan mojego portfela po kupnie włosów
    Bluzka 2 - Kupiłam kiedyś białą, fioletowej nie kupię

    Spódniczki - Kupiłam czerwoną i czarną

    Spodenki - Miałam je już w szafie

    Buty - Wyglądają troszkę dziwnie na postaci, raczej nie kupię

    Czapka - Czapki na momio to porażki, kto o nią prosił?

    Wianek - Nie wart swej ceny

    Włosy - Czekam czy dodadzą jakieś inne, jak nie to blond są moje >:)
    Włosy 2 - Szkoda, że nie są jedno/dwu kolorowe, zamiast mieć jeszcze jakieś inne kolorowe pasemka wyglądające jak błędy farbowania. Zastanowię się nad kupnem

    Makijaż 1 - Brzydki, przypomina mi sprzedawczyni w mięsnym z czasów PRL-u
    Makijaż 2 - Ładny, ale w sklepie jest już jego lepsza wersja również za szafira

    Okulary - Za drogie jak na okulary

    Soczewki - Soczewką z małymi źrenicami mówimy "Nie, nie i nie"

    Ta część MW jest jak dla mnie masakrą... Nic mnie nie zachwyciło
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń