Menu rozwijane

02 lipca 2018

Nowa aktualizacja!

Cześć! Tu Dis.
Na momio pojawiły się pewne zmiany, które dziś wam pokażę :D
Zacznijmy od tego co pokazuje nam się kiedy się logujemy:



Bardzo podoba mi się nowy wygląd, choć teraz nie ma Jacusia, znowu go pominęli. 
Jak już można zauważyć nasi kochani Lucas i Emily zmienili stroje.
 

Jeśli ktoś wie czy te stroje są inspirowane editem jakiegoś gracza, proszę, piszcie! 
Nie wyglądają aż tak źle, choć te włosy Emily mi się osobiście mniej podobają. 
Teraz przejdźmy do momio plus. Użytkownicy, którzy grają na telefonach mogą zakupić subskrypcję momio plus, co to znaczy?

(ss od LenQa30)

Chodzi o to, że 16 złoty będzie pobierane co miesiąc od włączenia tej subskrypcji, można ją wyłączyć w każdej chwili (tak sądzę). Jest to tak jakbyśmy zamówili gazetę i oni co jakiś czas będą nam przynosić egzemplarze tej gazety, wiecie.
Teraz coś super-tła.



Podobają mi się tak właściwie, lecz CZEKAŁAM NA BIAŁY JAK PÓŁ MOMIO, ale to nic, poczekam jeszcze :D 
Momio doczekało też się nowej ikonki:



(ss również od Julci)


Jak podoba wam się nowa aktualizacja?

22 komentarze:

  1. Jak dla mnie jest troche dziwna

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem aktualizacja jest okropna. Biedny Jacek, on nie ma nowego mundurka :c A jak już dali na stronę startową momio music, Emily i Lucasa daliby też Jacka i Tikiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Momio spotkałam się też z komentarzem, że podobno ma być też opcja siadania na krześle , leżenia na kanapie itd.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się podoba, ale na telefonie jej nie mogę zainstalować :c
    Osoby z nowymi tłami mają jakby zmniejszone ikonki (?) a te tła wyświetlają mi się jako przezroczyste, chociaż w sumie to fajnie wygląda. Szkoda, że nie ma białego, meh.
    W sumie ciekawe, że wszędzie mam starą Emily, tylko w jajkach birmo tą nowąXD ale no rip Jacuś
    Na kompie mam wszystko jak wy, no i jak już mówiłam, podoba mi się. Jedynie to tlo mogliby zrobić bardziej wakacyjne czy coś.
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej podobają się chyba tła i strona startowa. Odświeżona strona startowa jest świetna, wygląda nowocześnie i bardziej młodzieżowo. Tła są świetne, większa możliwość personalizacji profilu, można dopasować tła do swoich zainteresowań! Aktualizacja strojów byłaby świetna, gdyby zmienili też strój Jacka. Ale Emily wygląda teraz chyba najlepiej :D Jestem zadowolona z aktualizacji, a wy?
    ~MRS.Feliz

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie ta aktualizacja jest okropna... Momio straciło swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  7. O BOŻE CO TU SIĘ STAŁO?? RANO BYŁO JESZCZE NORMALNIE, JA WYPIŁAM TYLKO SASZETKE NA PRZEZIĘBIENIE I POSZŁAM SPAĆ XDD

    Zaraz sb sprawdzę osobiście co i jak i dopiero wyrobię opinię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no jest naprawdę spoko, tak wsm fajnie że w końcu odświeżyli wygląd momio. Ogólnie jestem pozytywnie zaskoczona, tylko szkoda że nie ma wakacyjnego wyglądu, ale ta pogoda to rzeczywiście nie pasuje gdyby był taki wakacyjny wygląd.

      Również ta subskrybcja m+ również byłaby spoko gdyby miesiąc kosztował przykładowo z około 11 zł, jak dla mnie te 16 zł jest to jednak za dużo i nie opłaca się xd

      Usuń
  8. Owowoo
    Moim zdaniem teraz jest o niebo lepiej. Wszystko wyglada tak... świeżo
    Jedyne do czego bym się przyczepiła to włosy Emily :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehh RIP JACUŚ

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie aktualizacja jest świetna, wszystko mi się podoba. Tylko włosy emily są jakieś takie dziwne. :p

    OdpowiedzUsuń
  11. ta lenqa się chwali iphonem czy co ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie aktualizacja naprawdę fajna, wkońcu momio się rozwija ^^
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  13. Supi aktualizacja , ale jeden minus: zawsze na początku patrzę się na wygląd gracza i teraz będzie się mi myliło , że to Emily i Lucas

    OdpowiedzUsuń
  14. A te tła moim zdaniem ładne , ale nic nie dopasuję :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe, czy nowe stroje też pojawią się w paczce :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Strój Lucasa został zainspirowany editem AnonymPerson ze Szwecji, co do Emily to nie mam pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna xD Ale ta ikona to troche nudna tak normalna xD

    OdpowiedzUsuń