Menu rozwijane

06 lipca 2018

Nowa dostawa

Witaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajcie,
dzisiaj (jak prawie zawsze co piątek) pojawiła się nowa dostawa.
Jest w klimacie wsi, obozu itp.
Inspirowana: festiwalem bonanza, według momio_official na ig.
Jak mi się uda, to później dodam znaki wodne.



Ogrodniczki
Przypadły mi do gustu, są tanie, kupiłam!



Bluzka 1
Widzę, że się inspirowali jakąś marką.
To logo mi się nie podoba, krój bluzki i cena też.

Bluzka 2
Ładna, nie jest przesadzona, kupiłam, może będę ją nosić.



Spódnica 1
Nie przepadam za dżinsowymi spódnicami, za tą też, na 90% nie znajdzie się w mojej szafie.

Spódnica 2
Wzór się trochę nie udał, niby kwiatki, a jednak jakieś plamy.



Kalosze
Nigdy nie widziałam kaloszy na Momio, tanie, więc kupiłam.

Buty na koturnie 
Są extra!
Kupiłam, bez zastanowienia (tak, mam dużo diaxów :p)



Włosy
Nawet spoko, może się przydadzą do jakiegoś hairedita.
S Z K O D A,  Ż E  M A M  T Y L K O  3  S Z A F I R Y ;-;



SUPERAŚNE SKARPETKIIIIIIIIII
90% ludzi na Momio wyczekuje jakichś fajnych skarpetek.
I oto są! Taniutkie i wspaniałe.
Jeszcze ta cena za m+. *^*



Nerka
Te kolorki pod zamkiem, czy przypadkiem to nie kolory Gucci?
A jakżeby inaczej!
Momio kocha Gucci, ja też.
Kupujcie, bo w realu za taką torebkę zapłacicie kilka tys. zł.



Kurtka
No nie wiem, jakaś taka nijaka, nie kupię, bo i tak rzadko takie noszę.

Sweter
Mam podobny, nie kupię, też przez cenę.
Ja chcę mieć więcej szafirów :c


Podoba wam się ta dostawa?
Kupicie coś?

Jaka jest wasza ulubiona piosenka/gatunek muzyczny?
Mam wreszcie wyjść do parku, a nie siedzieć cały czas w mieszkaniu?

13 komentarzy:

  1. sóper dostawa lóbie takie
    skarpetki czcze was
    ty dobże wiesz co
    siedź w domu i pisz ze mną i grillem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem w tych 10% bo nie czekałam na Skarpetki xd
    Ty byś chciała mieć więcej szafirow, a ja nie mam co z nimi robić :( mam ich 108 i nie mam na co wydać a codziennie dochodzą nowe. To serio nie jest fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. Moimi ulubiencami tej dostawy sa skaprpetki spodnica i torba/nerka BO GUCCI A KTO NIE LUBI GUCCI

    Wszystko jest ladne poza tymi wlosami i pierwsza bluzka
    OFGFGG SKARPETKI CONIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostawa jest spoko, chciałabym brać udział w festiwalach, ale niczego na wschodzie nie ma : (

    Moim ulubieńcem są ogrodniczki, bo kiedyś na momio były takie podobne za szafiry, a ja wtedy ich nie kupiłam i teraz mogę mieć podobne oraz drugim ulubieńcem są sandały, bo są po prostu piękne i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna dostawa, czekałam właśnie na skarpetki! Widzę je z tymi ogrodniczkami. Kalosze i torba z guczi <33 chyba znowu wydam polowe hajsuXD
    A moje wakacje mijają s u p e r c o o l, prawie w ogóle nie siedzę w domu. Tylko w soboty po południu, bo halo imprezki robicie!!!
    a w sumie chcialabym pójść na festiwal, ale niczego nie ma niedaleko mnie, no i jestem za młoda jeszcze.
    Nie mam ulubionego gatunku muzycznego, słucham wszystkiego od rocka po kpop także n o
    Fajnie
    Czekam na imprezkę biwakową jutro (może jakaś inna będzie ale noXD)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie zabawnie, bo od wczoraj na MSP też jest campingowy motyw: D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sądze że dostawa jest super fajna, mi sie podoba. Najbardziej nie podobają mi sie nerka i bluzki a tak ogólnie wszystko jest super.Pola170

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham te ogrodniczki i skarpetki <3
    Mam je teraz na mojej momio xD
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  9. No i jeszcze kaloszki i koturny ;)

    OdpowiedzUsuń