Menu rozwijane

10 lipca 2018

Odpowiadam na wasze pytania 2!

ohayoooooooooo.
To znowu ja, no i jestem zbyt leniwa żeby napisać dzisiaj czwartą część "Jak (nie) ubierać się na Momio?" więc odpowiem na wasze pytanka, ale kolejna część serii pojawi się niedługo, więc bądźcie cierpliwi! 
("bądźcie cierpliwi" - mówi osoba, która nienawidzi czekać)

Ale najpierw pozdrowię trzy pierwsze osóbki, które skomentowały poprzedni post...

A te osoby to...
Hamster543
Zaladea 
(no bardzo ciekawe kto to jest)
Emi35897

Czyli te osóbki z komentarzy

A teraz przechodzimy do pytań, juhu!
(no chyba że nie lubicie tej "serii")

Pytania od Hamster543
Spongebob czy Skalmar?
W sumie bardziej wolę spongeboba, skalmar to taki z depresją i szkoda mi go. :(

Wolisz mieć w domu tarantulę czy boa?
Szczerze? Trudne pytanie. Mam arachnofobię więc pająków masakrycznie się boję, a przez boa mogłabym umrzeć, także raczej nic. 

Hiszpania czy Japonia?
Hiszpania

Pytania od Zaladeaaaaaa

Czy czubaka pasuje do tych Gucci looków?
No pewnie, że tak!

Twój chłopak wie, że tu piszesz?
Wie, że piszę na blogu, ale nie wie na jakim. XD

Pytania od Emi35897
Czerwony czy zielony?
Czerwony!

Frytki czy pizza?
Pizza, no a jak inaczej hehe.

Słodki czy słony?
Słodki

Pytania od Misiek2006!!
Masz 13 lat?
Odpowiadałam w komentarzu, ale jak ktoś nie widział - nie mam 13 lat.

Pozdrowisz?
Wyjątkowo. POZDRAWIAM MISIEK2006!!
(tak ciesz się)

Słony czy kwaśny?
Słony

Pytanie od bardzo fajnej superowej Annellia

Masz jakieś ulubione sklepy z ubraniami?
Mam kilka, a są nimi Sinsay, Forever 21, H&M, Pull&Bear
...
(a i wiem, że mam super gust modowy (nie) dzięki!!).

I dałaś mi głównie pomysł, zrobię profesjonalny pokój!

Pytania od Pejpier
W jaką grę lamisz w wakacje oraz jaką piosenkę męczysz w ostatnim czasie?
W sumie to gram teraz często w simsy 4 no i star stable, polecam fajne gry. A co do piosenki, to raczej "Bellyache" i Dududu od Blackpink, ale głównie słucham wiele piosenek.
(ah ta piękna nazwa "Dududu")

O której teraz wstajesz, budzi Cię budzik czy ty sama kiedy się wyśpisz?
Wstaję, kiedy się wyśpię. W wakacje nie mam za dużo obowiązków, także nie mam za bardzo powodów, aby budził mnie budzik.

Pytanie od Pola170
Nie przepadam za takimi pytaniami, wszystkie dziewczyny z bloga są dla mnie mega ważne i je uwielbiam, są dobrymi i superowymi przyjaciółkami, więc nie chcę wybierać jednej.

Pytanie od Sweet108
(i jej smutna historia z anonimem)
Tak, kocham cię!

Pytania od Nana.qq
Co sądzisz o chlebie z rodzynkami?
Nie wiem, nie jadłam. To źle?

Co sądzisz o pizzy hawajskiej, czy powinna stać się nielegalna?
Kocham pizze hawajską, to życie jest! I powinna być legalna, jak będzie nielegalna kiedykolwiek to sobie coś zrobię pff.

Pytania od Lawendisa
Czemu lubisz słit?
Lubię, bo słit jest fajna. Ta odpowiedź jest wystarczająca.

Lubisz pusheeny?
Kocham!

Na jakie chciałabyś iść studia?
Nie myślałam o tym jeszcze, więc nie wiem.

Pytania od !Jaasieek!
(wow to ten sławny jutuber)
Lubisz Aniele Bogusz?
Pewnie! Anielka życiem! MASTIIII TO RAK

Lubisz mnie?
Nie pisaliśmy nigdy, ale raczej cię lubie

Czy według siebie jesteś popularna?
Nie wiem, raczej większość osób mnie nie zna, ale ten, zapytam was. Czy jestem popularna?

Lubisz psy?
Wolę koty, ale psy są fajne!

Dziękuje za wszystkie pytanka i do następnego!

(no i możecie cały czas zadawać pytania i cały czas pozdrawiam trzy pierwsze osoby).

Miłego dnia!

20 komentarzy:

  1. PJERFSZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!111!!!1!!!111111!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I CO? JA JESTEM DLA KOGOŚ WAŻNA? XDDD


      I PYTANKA:
      MALUJESZ SIĘ?
      RAP CZY POP
      PIEROGI CZY KEBAB
      ILE RAZY BYŁAŚ ZAGRANICĄ?
      LAPTOP CZY KOMPUTER
      LAPTOP CZY TELEFON

      IIIIIII ZGADNIJ ILE MAM LAT XD

      Usuń
    2. BUHAHAHHA JA NIE MUSZE ZGADYWAĆ
      ZGADUJE ŻE 18

      Usuń
  2. Czyzbym ja byla druga i zostane pozdrowiona w nastepnym??? :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pytanka tez mam ofc
      ile centymetrow dlugosci ma twoj maly palec u prawej reki(nie wiesz to zmierz!)
      lubisz starbaks?
      co sadzisz o tym pytaniu?
      a co sadzisz o tym ze spytalam sie co sadzisz o pytaniu?
      a co sadzisz o tym ze napisalam kolejne pytanie by spytac co sadzisz o tym ze spytalam sie co sadzisz o pytaniu?

      Usuń
  3. O JEZU JESTEM TU XD
    Ok to teraz pytanka:
    Którą część simsów lubisz najbardziej ?
    Skąd wzięłaś pomysł na nazwę na momio ?
    Jedziesz gdzieś na tych wakacjach ?
    Sorki jeśli pytania się powtarzają :/
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  4. meh znowu nie zdążyłam pfffff
    moje pytania:::
    Jaki polecasz internetowy sklep?
    Co na momio najbardziej ci się podoba?
    Masz ulubionego youtubera?
    Lubisz Taconafiddee?
    Czy chciałabyś mieć lamę?
    Iphone vs. Samsung?
    Nickelodeon vs. Disney Channel?
    Guczi vs. Kelwin Klejn?
    Gimnazjum vs. 7 i 8 klasa?

    dużo tego ups

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zdazylam bo gralam w simsy ok

    1. TWOJW ULUBIONE CIASTKA
    2.JESLI KEBAB TO Z BARANINA CZY KURCZAKIEM

    *wiem ambitne pytania bb*

    ~Nana.qq

    *wcale nie tak ze nie chce mi sie na mmowe konto logowac OK*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochasz mnie?
    Placki czy ziemniaki?
    Pozdrowisz mnie?
    Lena tańczy jak szalona?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie lubisz owoce?
    Co jest twoim celem życiowym i co najbardziej byś chciała mieć?
    Czy masz chłopaka?

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubisz panią Magdę Gessler?
    Ile godzin na dzień grasz w momio?
    Czy gdybyś musiała wybrać, wolałabyś być prawnikiem czy sędzią?
    Lubisz chomiki?

    OdpowiedzUsuń
  9. dlaczego ranisz ludzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego zadajesz takie bez sensowne pytania?

      Usuń
  10. Tak jesteś popularna XD

    pytanka :3

    -Widziałaś kiedyś film kruszwila?
    -Co myślisz o Kruszwilu?
    -Tolerujesz banany XD ?
    -Czy jakbyś miała mnie w znaj pisałybyśmy ?

    to na tyle <3 <3

    ~Lilajlla

    OdpowiedzUsuń
  11. No wzajemnie Julio, miłego dnia!

    Ciekawe i bardzo ważne pytanie:

    Czy jesteś, lub byłaś płaskoziemcem?

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej
    Grasz w jakieś gry oprócz Momio ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojeju jestem tam tak ładnie wyróżniona na różowo, to zaszczyt.

    OdpowiedzUsuń