Menu rozwijane

20 lipca 2018

Nowa reklama!

Hej cześć!
Tak, to w końcu ja.
Wróciłam wypoczęta znad morza i wracam do pisania.

Na momio pojawiła się jakże zacna reklama filmu "Jak zostać czarodziejem"
Nie mam pojęcia o czym jest film, a widząc sam wygląd postaci odechciało mi się oglądać zwiastun.


Dzięki opisowi już wiem o czym jest film.
Widząc nazwy postaci jeszcze bardziej nie chcę oglądać zwiastuna.
Jeśli chcecie zostać czarodziejem możecie obejrzeć ten film, ale ja osobiście uważam, że pójście do Hogwartu będzie lepszą opcją.
Oczywiście jest to film skierowany do młodszych odbiorców, więc im może się spodoba.

Co sądzicie o wyglądzie filmu?
Będziecie wybierali się na niego do kina?

Do następnego!

2 komentarze:

  1. gustownie.
    na film pewnie nie pójdę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat oglądałam na momio posty o tematyce HP , a tu nagle pokazuje mi , że nowy post z tym hasztagiem , sprawdzam , a tam widzę to ;-;
    Ale w sumie reklama jak reklama xD
    Napiszecie post o zadaniach wakacyjnych ?
    Choć to nie ma sensu w sumie xD
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń