Menu rozwijane

25 lipca 2018

Meble #MostWanted!

Cześć!
Dziś mamy środę i na momio dodano nowe meble, które są #MostWanted. Każdy z nas tak przeją się tym tygodniem, że pierwsze co- ubrania poszły do pierwszy plan. Jeszcze nigdzie nie widziałam w żadnym kolażu mebli. Same ubrania i od czasu do czasu animo, a mebli wcale. Szczerze to zupełnie ja sama zapomniałam o meblach. A dziś proszę- dostawa mebli #MostWanted.

 Fotel
Jeżeli nie pamiętacie to, to jest projekt jednej z polskich SMA, a dokładnie Odikastar. Fotele pojawiły się wraz z całą dostawą wykonaną przez nią. Cena ich jest kosmiczna, więc raczej nie kupię.

 Łóżko
Łóżko samo w sobie jest ładne i nie mam się do czego przyczepić, ale zważając, że jest za szafiry i oszczędzam na piątek, nie kupię.

 Telewizor
Akurat tę szafkę z telewizorem posiadam i druga nie jest mi potrzebna.

 Ozdoba- Jednorożec
Tę dostawę, akurat pamiętam i właśnie tu pojawiła się kolejna rzecz zaprojektowana przez odikastar. Ozdoby tej nie kupię, gdyż jest za szafiry.

 Ozdoba- Tęcza
A oto i rzecz zaprojektowana przez naszą SMA, która pojawiła się w dostawie razem z jednorożcem na górze. Tego również nie planuję kupić.

 Kanapa
Samą kanapę kojarzę, ale nie kojarzę dostawy, w której się pojawiła. Również nie kupię. 

Skrzynia z szafirami
Tę skrzynię pamiętam, była ona w dostawie diamentów i szafirów. Raczej nie planuję kupna.

 Tapeta
Zapewne właśnie ta tapeta pojawiła się razem z kanapą u góry w dostawie. Tapeta nie robi wrażenia wow i raczej nie kupię, nawet jeżeli cena jest niska.

 Tapeta
Tapetę pamiętam dobrze i wydaje mi się, że była ona całkiem nie dawno w sklepie. Również nie kupię.

 Podłoga 1
O tego nie kojarzę wcale. Cena jest bardzo bobra, jednakże nie przyda mi się to do mojego pokoju.

Podłoga 2
Jeżeli nie myję się to, ta podłoga była również w dostawie zaprojektowaną przez odkastar. Niestety nie planuję kupna.

Dywan
Ładny, choć jakoś mnie nie przekonuje. Cena niska, ale nie kupię. 

 Okno
Okno to jest bardzo ładne, nawet kupiłabym go, jednak jak mówiłam wcześniej, oszczędzam szafiry.

Ozdoba
Ciekawe, ciekawe. Cena niska i dobra. Choć jednak nie przyda mi się to i raczej nie kupię.


Jesteście zadowoleni z tej dostawy?
Co już mieliście, a co chcieliście mieć?

22 komentarze:

  1. Mam łóżko, ale dziwne, że mi się nie wyświetla napis "Kupione".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałyśmy komentasz w tym samym momencie łoł
      ja mam łuszko czarne (wiele wspomnień z nim związane mrr) i telewizorek.

      Usuń
  2. wszystko pamiętam, jak dla mnie przywracanie mebli które były jeszce 3 miesiące temu jest totalnie bez sensu. c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Impreza mostwanted? XD
    A tak serio to dokupię parę rzeczy, smutno mi, że nie przywrócili tej fajnej żaby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się to zbytnio, większość mebli już miałam wcześniej i tylko nie potrzebnie zmarnowałam pieniądze (jak np na tapetę z liściami którą kupiłam za 5 szafirów).

    Jedynie co planuję kupić to okno, bo było mi szkoda wcześniej 2000 diamentów na nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodatkowo:
    Ta tapeta w kotwicy, kanapa i koło były razem w dostawie marynarkiej, była ona rok temu. Poza tym to była jedna z pierwszych dostaw mebli do pokoji, jednak odrazu po dodaniu dostała tygodniowy limit czasowy. Same meble były dość drogie więc nikt zbytnio nie kupował prócz Eykre.

    Kanapa też z 5 szafirów kosztowała
    Koło z 500-700 diax
    Tapeta 2000 z m+ i 6000 diax normalnie

    OdpowiedzUsuń
  6. kolażu* kolarz to ktos kto jezdzi na rowerze
    sorka lubie poprawiac

    OdpowiedzUsuń
  7. nic nie lanuje kupic. wszystko bylo calkiem niadawno, a od tamtej pory zdania o tym meblach nie zmienilam (;

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam telewizor juz.
    Kupię podłogi na koncie do pokoju imprezkowego (tak, bo na main mi szkoda wydawac hajsu na pokoj) i raczej nic poza tym, mimo ze kilka rzeczy mi sie podoba, to ceny...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam tylko telewizor :p
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń