Menu rozwijane

19 lipca 2018

Remake #1 - moje stare konta


Hejka! 
Na starcie powiem, że jestem tu nową redaktorką. Możliwe, że mnie kojarzycie, bo sporo się tu udzielam. W każdym razie jestem Ania, a na Momio Annellia. 
Seria będzie polegać na przerabianiu rzeczy, które robiłam kiedyś na Momio. Każda część będzie miała trochę inne zasady, bo może tu trafić naprawdę wszystko. Na pierwszy ogień postanowiłam wziąć moje stare konta, bo przed aktualnym miałam jeszcze dwa... 


Z pierwszego odeszłam z powodu nazwy, nie ma co się dziwić. Do drugiego chyba zapomniałam hasła, potem je sobie przypomniałam... ale miałam już aktualne konto. Potem używałam tych dwóch do dawania prezentów, ale szafiry się skończyły i zostawiłam je. Szkoda, że nie mam teraz tych spodni z drugiego konta, bo mega mi się podobają.

Zdecydowałam, że w tym wypadku będę mogła dokupić jedynie dwie części stroju, z którymi stoję najgorzej na danym koncie. Resztę muszę wybrać z szafy, mam nadzieję, że coś tam będzie!

☆ミ☆ミ☆
Na początku planowałam kupić tu jakiś makijaż, ale po ujrzeniu braku jakichkolwiek użytecznych dołów i butów zdecydowałam się na kupienie tych dwóch rzeczy. Mogłam teoretycznie użyć tej pierwszej sukienki, ale zauważyłam w szafie pasujące do siebie torebkę i wianek, które by nie pasowały, więc zdecydowałam się na taką wersję. Zmieniłam też kolor oczu. Przyznam, że na dole jest trochę za jasno, ale miałam niecałe 500 diamentów, a nie chciałam ułatwiać sobie zadania reklamami.

Tutaj było już dużo lepiej, były nawet piegi i piercing! Soczewki też, ale jakieś brzydkie. Najgorzej było chyba z włosami. Niestety kupiłam tylko bluzę, bo nie chciałam używać znowu tej samej i już miałam dawać te włosy co na zdjęciu "przed", ale wtedy przyleciał birmo, ten taki z koszyczkiem, wiecie. A birmo to nie reklama, więc kupiłam te włosy. Fart po prostu.

Możecie pisać, co chcecie zobaczyć w następnej części!
Co sądzicie o moim stylu sprzed co najmniej roku?

yes, logo serii sama rysowałam, bo mi się nudziło

11 komentarzy:

  1. fajna seria, jak dla mnie obydwa looki są ładniejsze po przeróbce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, co prawda coś takiego na tym blogu nie jest jakaś nowością, jednak fajnie mi się czytało ten post. Może pojawi się remake starego pokoju, hymm...

    Powodzenia w ekipie mymomio Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko seriaaa

    Powodzenia w blogowaniu zyczeee

    ~nana.qq

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś cie nie kojarze z naborow
    Czeku jetes w redakcji skoro nie przeszlas okresu próbnego hn?

    OdpowiedzUsuń
  5. Annelia :D To ta sama Annelia z Annelia-msp.blogspot.com? ^^
    Jeśli tak, to oczywiście kojarzę ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam mam tylko multiki hehe
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń