Menu rozwijane

23 lipca 2018

Dostawa- znak zodiaku Lew!

Dziś dodano kolejną mini dostawę związaną ze znakami zodiaku. Tym razem nadszedł czas na znak zodiaku lwa. Dostawa ta jak zawsze składa się z kilku rzeczy. Dziś jest to: 2 bluzki, spódnica, tatuaż na rękę i plecak. 


 Bluzka 1
Kupiłam ją od razu po zobaczeniu. Jest naprawdę śliczna i w moim stylu. Będzie naprawdę często noszona przeze mnie. 
Bluzka 2
To już standard tych mini dostaw. Zmienił się tylko nadruk.

 Spódnica
Nie lubię panterki na ubraniach. W ogóle to, co panterka ma do lwa? Szczerze to nie przypadła mi ta spódnica do gustu. Jeszcze ta cena!

 Plecak
Tego typu dodatków nigdy nie za mało. Kupiłam od razu i jeszcze ta świetna cena.

Tatuaż
Nic specjalnego, ale kupiłam, gdyż nigdy nie wiadomo co przyda się.


Znacie osobę z tym znakiem zodiaku?
Podoba wam się mini dostawa?

5 komentarzy:

  1. Jak to zwykle, tego typu dostawy są spoko. Wg lepsza od tej poprzedniej z której kupiłam tylko koszulkę.

    Mój tata jest lwem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie kupię , ale z powodu mw i oszczędzam xD
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka mi sie podba tak bbbbb
    poswiece ten jeden szafir i kupieee
    ~nana.qq

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam osoby z takim znakiem zodjaku ale dostawa jest ładna i może coś kupie. Pola170

    OdpowiedzUsuń
  5. poczekam na mw, jak bedzie slabe to kupie cos z tegoXD

    OdpowiedzUsuń