Menu rozwijane

27 lipca 2018

Hot or not #45

Witam!
 Dawno nie było Hot or not, ale nie martwcie się, już jest.
Wszystkie looki z #myhorn będą oceniane po kolei, każda stylizacja (z wyjątkiem tych wstawianych pod rząd przez jedną osobę) na # zostanie umieszczona w Hot or Not.


Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot.

kinga532


Zaladea:
Look wygląda nie najgorzej. Twarz mi się podoba, ale dół do niej nie pasuje.
Zmieniłabym spódnicę i buty na coś bardziej kolorowego i dodała jakiś płaszczyk.
Ewentualnie jeszcze coś na głowę, żeby nie było tu tak pusto. Moja ocena to not+

EwciaaQQ:
Look dosyć przeciętny. Dół stroju totalnie nie pasuje do górnej części. Zmieniłabym tą spódniczkę na jakąś inną np. na jakąś bardziej kolorową, również zmieniłabym buty na białe. Dodałabym od siebie jeszcze jakiś kolczyk i białe skarpetki. Moja ocena to not+


sasuke1992


Zaladea:
Łojeju, co tu się zadziało. Kompletnie nic do siebie nie pasuje.
Wyrzuciłabym na pewno buty, nie wiem co one tutaj robią. Potem zdjęłabym okulary i zmieniła soczewki. Wianek też nie pasuje do reszty... Mogłabym tak pisać i pisać, aż look wyglądałby zupełnie inaczej. Jedyne co mi się podoba to połączenie tych ust z pirecingiem. Moja ocena to not.

EwciaaQQ:
Niestety, to nie jest ładne. Nie lubię tych ust, zawsze wydaje mi się, że nie pasują one do każdej stylizacji. Dół stylizacji jest taki zwykły, a góra no troszkę "szalona" jakkolwiek to brzmi. Aby outfit stał się lepszy odjęłabym- Okulary, usta, kolczyki i piegi. Moja ocena to not.


CrazyOlkaXD



Zaladea:
Co do tego looku to mam mieszane uczucia. Zacznę może od dobrych rzeczy.
Bardzo podoba mi się dopasowanie wianku z bluzką. Za ciemną skórę również dostaniesz plusa.
Soczewki też nawet pasują, choć może normalne niebieskie lepiej by się wpasowały.
Na pewno wyrzuciłabym te rzęsy i zdjęła kolczyk.
Spodnie po prostu brzydko tu wyglądają. Moja ocena to hot/not

EwciaaQQ:
Jejku look jest naprawdę ciekawy! Może nie jest to zupełnie mój styl i nie użyłabym niektórych z tych rzczy w swoim looku, ale tu wszystko wygląda ślicznie. Jedyna rzecz do której mogę się przyczepić to spodnie i tło. Moja ocena  hot-


!Waniliowa!



Zaladea:
Ten look jest według mnie najładniejszy ze wszystkich, które dzisiaj się pojawiły.
Całość wygląda ładnie, choć może bez rzęs byłoby odrobinę lepiej.
Zastanawiałam się nad wyrzuceniem plecaka, ale bez niego byłoby jakoś pusto.
Look nie jest nadzwyczajny, ale mi się podoba. Moja ocena to hot-

EwciaaQQ:
Bardzo ciekawy look. Jednakże kilka rzeczy tu niegra. Jeżeli łączysz soczewki, szminkę z plecakiem to zmień włosy na innę, gdyż tu nie pasują. Chyba że włosy mają być gółwnym przedmiotem w tym outficie, to plecak wraz z makijażem tu niestety nie pasuje. Moja ocenka to hot/not


LittleCandi



Zaladea:
Nie wiem co powiedzieć. Jest tu według mnie za pusto.
Zamiast wyrzucać można byłoby coś dodać, aby kosmita i makijaż bardziej pasowali do całości. Jakaś kolorowa kurtka, coś na głowię i od razu byłoby żywiej.
Długo się zastanawiałam nad oceną, ale dam tu hot/not.

EwciaaQQ:
Ej taki fajny kolorowy i prosty look. Podoba mi się naprawdę. Tło jest nawet bardzo dobrze dopasowane. Nie mam nic więcej do dodania tylko moją ocenę, która jest następująca- hot


Zachęcamy do zgłaszania looków pod #myhorn!
Dziękujemy za zgłoszenia i czytanie! 

6 komentarzy:

  1. wszystkie looki poza drugim i ostatnim mi sie podobająąą

    ~Nana.qq

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze dwa looki takie sobie. Przedostatni imo najlepszy, reszta spoko

    OdpowiedzUsuń
  3. moje oceny:
    not+
    not
    hot/not
    not+
    hot/not

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze daję oceny tych looków w komentarzu , ale mi się nie chce xD
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeej, nareszcie mój look ;D Cieszę się, że tak miło go oceniłyście. Dziękuję i pozdrawiam, LittleCandi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś jestem złym policjantem hehe >;)
    1. Not+
    2. Not
    3. Hot-
    4. Hot-
    5. Hot/Not
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń