Menu rozwijane

18 lipca 2018

Fast foodowa dostawa

Hej,
Dzisiaj dodano nową dostawę.
Motyw: Fast foody, słodycze i jedno zdrowe warzywo XD.



 Hamburger
Mi to bardziej wygląda na stolik, niż na krzesło.

Arbuz
Skąd tu się wziął, to ja nie wiem.
Czy arbuz to Fast food?
Fotel jest dla mnie za drogi.



Makaroniki
Czy tylko ja ich nie jadłam?
Bardziej podoba mi się wersja m+.



Łóżko
Aż mi nie dobrze, jak na to patrzę. ;-;
Jak zjem całą tabliczkę czekolady, to zasypiam.
Cena mnie do tego łóżka nie przekonuje.



Świecące frytki
Nie wiem, co o nich powiedzieć, coś mi się w nich nie podoba.
Chyba wolałabym, żeby nie było tego światła.



Ściana
Fajna, cena jest bardzo niska.
Kocham pizzę, #PizzaŻyciem



Napis
 Hm, jak będę mieć m+, (czyli za jakieś 100 lat) to kupię.
Niestety teraz mam mało szafirów. :/


Podoba wam się dostawa?
Kupicie coś?
Lubicie Fast foody?

10 komentarzy:

  1. ja tu warzywa nie widze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie jadłam makaroników :/
    Na razie nie mam kasy...
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mieszane uczucia co do dostawy. Te wysokie stołki (???) w kształcie makaroników i ściana są ok, te lampki były już kiedyś, tylko że z samym "dream", też spoko, ale zajmują całą ścianę i meh
    Reszta mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam a pisac z tymi lampkami wlasnie

      ~nana.qq

      Usuń
  4. kupe duzo bo jedzenie conie
    Makaroniki sa dobreee

    OdpowiedzUsuń