Menu rozwijane

03 lipca 2018

Hot or not #44

Konichiwa!
(ostatnio japońskie powitania stały się tu modne)

Oto kolejna i mam nadzieję, że wyczekiwana, część Hot or not!
Wszystkie looki z #myhorn będą oceniane po kolei, każda stylizacja (z wyjątkiem tych wstawianych pod rząd przez jedną osobę) na # zostanie umieszczona w Hot or Not.
Nie dziwcie się, że nie ma waszych stylizacji, które wysłaliście niedawno, gdyż looki, które oceniamy obecnie pochodzą jeszcze z 2017 roku.
Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot-, hot.


limonka88

Zaladea:
Nie wygląda to najgorzej. Ciężko zepsuć taki czarno-biały look. Wyrzuciłabym te oklepane rzęsy i zmieniła, lub całkiem usunęła soczewki. Moja ocena to hot-.

EwciaQQ:
Look na pierwszy rzut oka wygląda ładnie i estetycznie. Jednak kilka rzeczy pozmieniałabym. Na pewno dałabym jakąś inną pomadkę i zmieniła rzęsy na inny makijaż. Moja ocena hot-

Disnow Blacki:
Postaraj się nie dawać czarnego tła kiedy masz jakiś większy element czarny, ponieważ ubrania się zlewają z tłem. Wracając do looku, podoba mi się połączenie skarpet i butów, urocze. Co do środkowej części stylizacji-oklepana. Zmieniłabym soczewki, ponieważ nie mają żadnego odniesienia do jakiegoś np naszyjnika, są tak sobie bo są. Kapelusz z tymi włosami wygląda przyjemnie. hot/not

MandostyleAlex
 

Zaladea:
Co tu się zadziało. Nic do siebie nie paduje. Pierwszą rzeczą, którą bym zmieniła jest szminka.
Następnie wyrzuciłabym rzęsy i kolczyki. Serce w sumie też. Animo również bym się pozbyła, psuje całość. Nie ma co więcej pisać, moja ocena to not.

EwciaQQ:
Jejku po co ta szminka i te serce na policzku? Zmieniłabym to na coś innego co by tu bardziej pasowało. Nie podobają mi się tu również te koliczyki i rzęsy. Niestety look wygląda źle i nie jest w moim stylu. Dlatego też moja ocena to not

disnow blacki:
Look nie jest zły. Gdyby zdjąć z niego: te serce, szminkę i kolczyki, look byłby naprawdę ładny. hot/not
gonia315

Zaladea:
Od razu wielki plus za brak rzęs. Twarz jest bardzo ładna, ale za to nie podoba mi się dół.
Zmieniłabym tę bluzę na coś innego. Jakoś mi tu nie pasuje. Ogólnie wszystko inne jest ładne, moja ocena to hot-.

EwciaQQ:
Look w kolorach czerwieni i czerni tego nie da się zepsuć. Podoba mi się tu góra, zwłaszcza twarz. Lekki makijaż i ciemne usta dają fajny kontrast. Za dole zmieniłabym spodnie na np. z szerokimi nogawkami. Moja ocena hot-

Disnow Blacki:
Połączenie kolorystyczne jest super, naprawdę mi się podoba. Kurtka ala Sebix niestety nie pasuje do butów ala Karyna, która jest na wybiegu. Look jest przyjemny, choć niezbyt odkrywczy, bardzo dużo osób tak chodzi ubranych.  hot-

SkiRose26


Zaladea:
Taki zwykły, ładny look. Mi się podoba, aczkolwiek brakuję mi tu jakiegoś ciemniejszego akcentu w postaci np. szminki. Zmieniłabym na pewno soczewki. Długo zastanawiałam się jaką ocenę tu wystawić, ale zdecydowałam się na hot/not.

EwciaQQ:
Look w lekkich kolorkach brącu. Szczerze to na pierwszy rzut oka look wydaje się ładny, ale po dłuższym przyglądaniu się zauważam w nim zwykły look, w którym nie ma nic nadzwyczajnego. Moja ocena hot/not

Disnow Blacki:
Już widziałam tyle takich samych looków, że uszami mi wychodzą. Kolory są super dopasowane ale co z tego skoro to po prostu taki sam look jak od pół innych momiowiczek. Not+

 VipMasterkaXx


Zaladea:
Znowu te rzęsy, ech. Nie wyglądają za ładnie. Oprócz nich na pewno zdjęłabym okulary.
Bardzo je lubię i w ogóle, ale do tego looku mi nie pasują. Szminkę bym zmieniła i dodała kolczyki.
Mimo to look nie jest najgorszy, moja ocena to not+.

EwciaQQ:
Kolejny look i kolejny raz te okropne rzęsy. Zmieniłabym je i również zmieniłabym pomadkę. Dodała jakiś kolczyk w nosie, który uzupełniłby pustkę. Sam look nie jest w moich klimatach. Ocenkę daję not+

disnow blacki:
Kolorystycznie nie jest aż tak źle, zdjęłabym tę torebkę i bransoletkę. Do tego buty lekko się zlały więc może jakieś bardziej widoczne bym dała. hot/not

To na tyle w tym poście.
Zachęcamy do zgłaszania looków pod #myhorn.
Dziękujemy za zgłoszenia i czytanie! 
 

11 komentarzy:

  1. ulala hot or nott
    mmm nadal czekam az moj look pojawi sie w tej serii

    moje oceny:
    h- n h- h- n+

    OdpowiedzUsuń
  2. mój look pewnie pojawi sie pod koniec roku meh
    moje oceny:
    hot/not
    not+
    hot-
    not+
    hot/not

    OdpowiedzUsuń
  3. ok, widzę że nadrabiacie elo
    moje ocenkiiiiiii
    h/n
    n
    duze H
    h/n
    n+
    chyba się zgłoszęXD

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się zgłosić , ale ja looki tworzę dość długo i mi się nie chce xD

    OdpowiedzUsuń
  5. jak się dostać do hot or not

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednie trzeba wysłać look z hasztagiem #myhorn, ale dopiero pojawiają się looki sprzed roku, więc nie prędko zostanie oceniony.

      Usuń
  6. Dobra moje oceny:
    1: not+
    2: hot/not
    3: hot-
    4: not+
    5: not+

    OdpowiedzUsuń
  7. ,,Animo również bym się pozbyła" brzmi jakbyś miała zamiar je zostawić w lesie x'd

    OdpowiedzUsuń