Menu rozwijane

14 lipca 2018

Słonecznikowe meble

Hej 
(znaków wodnych nie ma bo tak)
Kilka dni temu dodano nową kolekcję mebli.
Motyw: słonecznikowy.



Stół
Ładny, lubię taki styl.
Te falowane nóżki (?) są cudowne.
Jak na taką rzecz, cena jest niska.



Krzesło
Oparcie do mnie nie przemawia, do tego cena mi nie pasuje.

Stołek
To chyba moja ulubiony mebel!
Cena do tego jest ciut za droga, ale mi to nie przeszkadza.




Słoneczniki
3 szafiry nie dałabym za takie rośliny, 2 też.
Pomysł na nie był spoko.



Okno
To samo co z słonecznikami, cena.
Malutki słonecznik dodaje uroku.



Ozdoba wisząca
Ładna, 1 szafir dałabym za to.


Podoba wam się ta dostawa?
Kupicie coś?

3 komentarze:

  1. Super meble, tym bardziej że słoneczniki to moje ulubione kwiatki jej
    Najbardziej podoba mi się stół i te słoneczniki, ale cena:--( ale wszystko jest spoko, nie ma tu brzydkiej rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna dostawa , ale nie mam diaxów xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa mi sie meega podoba, ale nie mam szaforkowww
    Cri

    ~Nana.qq

    OdpowiedzUsuń