Menu rozwijane

02 lipca 2018

Nowa wakacyjna paczka

Hej,
dzisiaj dostaliśmy nową paczkę, jest ona dość wakacyjna.
*Screeny robiłam na szybko, później je poprawię*
Bluzka mi się podoba, nie za dużo wzorów i nie za mało.
Torebka nie pasuje mi do tego kompletu, czereśnie/wiśnie i kwiaty?
Buty mają fajną konstrukcję, kolor turkusowy nie komponuje się z bluzką i spodenkami.
O spodenkach nie wiem co powiedzieć, nie lubię przewiewnych ubrań.
Paczki nie kupię, jak zawsze.




Podoba wam się te paczka?
Kupicie tę paczkę, czy czekacie na coś lepszego?
Jak wasze wakacje mijają? Dobrze czy źle?

16 komentarzy:

  1. Jest meega <3
    Nie kupię, bo nie mogę
    Jest supi, dobrze

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest!!
    kupiłabym, ale nie moge
    wakacje mi super mijajo, bardzo dobże!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczka jest spoko, jedynie ten kroj spodni mi nie odpowiada. jest taki... spódnicowaty ?xd
    nie kupie tej paczki, czekam na cos WOW

    wakacje moga byc szalu nie ma

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka średnia paczka, a wakacje mijają całkiem okej.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  5. Paczuszka jest ładna, ale mimo wszystko nie jest jakoś wyjątkowa i czekam na coś lepszego.

    Chwilowo wakacje mijają źle, bo jestem przeziębiona i przez ostatnie 2 dni leżałam cały dzień w łóżku i to była jakaś masakra. Ale jak narazoe dzisiaj jest lepiej, jedyne z czym walczę to katar. :D

    Nawet pogoda nie dopisuje, nie można się umówić chociażby na rowery czy też na kąpielisko :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie taka średnia ta paczka. Podoba mi się bluzka, fajny wzór, jednak na spodenkach wygląda już trochę gorzej, idk
    Ale nie kupiłabym paczki dla samej bluzki.
    Jeśli o wakacje chodzi, to spoko, zabawnie jestXD

    OdpowiedzUsuń
  7. Okropna torebka :/
    Te buty są nawet spoko , ale ich kolor mi nie pasuje do niczego
    Fajny wzór na tym topie i spodenkach , ale ich krój ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. A wakacje średnio :p
    Nie mogę się nawet na lody umówić z kimś :/
    A potem jak będzie w sierpniu ładnie to nie wytrzymam ;-;
    Moja przyjaciółka jedzie wtedy do Słowacji...
    Ale rozwijam moje pasje xD
    Ostatnio rysuję postacie z HP <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Słowację , do Słowacji nie ważne to nie dla mnie takie rzeczy xD Ledwo się zaczęły wakacje , a ja już wszystko zapomniałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w 2 miesiące (w tamtym roku), zapomniałam, jak się mówi po polsku, jak oglądałam filmy po polsku, to nic nie rozumiałam, pozdro XD

      Usuń
    2. słit ty jesieś normalna? XD

      Usuń
  10. Poczekam na lepszą, bo osobiście podoba mi się tylko bluzka, a spodnie są zbyt yyy rozkloszowane XD

    OdpowiedzUsuń