Menu rozwijane

07 lipca 2018

Jak (nie) ubierać się na Momio #3 - Wersja z PREZENTÓW! + odpowiadam na wasze pytania

ohayooooooooo v3!
(ohayo to moje powitanie, więc po takim przywitaniu, możecie od razu wiedzieć, że wasza ulubiona, superowa i kochana redaktorka (nie) Julia napisała post!)

••• 
A dzisiaj, podejmę się wyzwania i wykonam look na podryw z samych prezentów! To będzie dosyć trudne, ale dam radę! I tak jak widzicie lub nie widzicie w tytule, odpowiem na końcu na wasze pytanka. ^-^ Teraz pozdrowię trzy pierwsze osoby, które skomentowały poprzedni post, a są nimi:

Emka Lolik
Pati671
Hamster543

Czyli te osóbki z komentarzy:
A teraz przechodzimy do chyba wyczekiwanego posta przez was, witam was w trzeciej edycji serii pt.
Jak (nie) ubierać się na Momio 3!
To jest wersja z prezentów, wszyscy to wiedzą blablabla, zaczynajmy!

...

Zaczęłam od tej jakże przecudownej bluzy, a skoro jest lato, to będziesz się wyróżniać!

Popatrzcie tylko na te przecudowne, białe i ORYGINALNE spodnie!

Taak, te piękne, pomarańczowe buty na halloween, które mają skrzydła! Facet pomyśli, że chciałabyś latać, a faceci lubią właśnie marzycielki, bo chcą spełnić ich marzenia (heh). 
serio to prawda mam chłopaka

Jakieś wakacyjne dodatki i inne takie
 naprawdę niepotrzebne rzeczy...

Oki doki, przejdźmy do makijażu, przecież to najważniejsza rzecz!

Szkoda, że w prezentach nie było i nie ma brwi, byłoby cudownie... ale mamy takie coś!

Włosy, lupież, to jest to! Może kiedyś włosy z lupieżem będą modne... 

Ooooo, ale to słodkie! Faceci lubią słodkie dziewczyny, mój chłopak kocha pusheeny i mówię poważnie!

I jesteś gotowa podbić hollywood, tak samo jesteś gotowa poderwać chłopaka!

Teraz przechodzę do waszych pytań juhu!

Pytanie od Pati671
Kojarze cię z instagrama (?), nie pisałam raczej z tobą, ale lubię twoje edity. XD Ale mam cię w znajomych, więc...
RACZEJ CIĘ LUBIĘ 

Pytanie od Hamster543
Lubię HP i już cię pozdrowiłam B)

Pytanie od superowej Annellia
Nie lubię kruszwila, a ten jego tort na instagramie wcale nie jest taki prestiżowy, a ostatnio widziałam jak miał na sobie REEBOOKI, przecież od tych butów on sobie nogi połamie.. biedak pffff.

Pytania od Haniacho2
Lubisz mnie?
Tak!

Lubisz koty?
Koooooooochaaaaaaaaaam koty

Lubisz Momio?
Trochę tak, trochę nie.

Pytania od Anonima 
(co wy jacyś pedofile jesteście?)
Ile masz lat?
(to pytanie z anonima brzmi podejrzanie)
15 dududududuudu
Tylko profesjonaliści od odczytywania tajemnych wiadomości to zobaczą!
(uwierzcie mi, napisałam ile)
(trololololololllllllllllllllllXD)

Jak masz na imię?
Julia 

Masz ulubionych wykonawców muzycznych?
Tak, Billie Eilish, Taco Hemingway i zespół Blackpink jejjj!

Od kiedy grasz w Momio?
Gram od 31 maja 2016 roku

Pytanie od Nana.qq
Najbardziej denerwuje mnie, gdy po śmierci jakiejś znanej artyści 99% osób udaje jego wielkich fanów i wstawia posty na Momio "RIP AVICCI :( :( :( !!!!" a tak naprawdę nie wiedział o jego istnieniu. Denerwuje mnie też, jak ludzie kradną edity.

Dziękuje za wszystkie pytania i pod tym, tak jak pod każdym moim postem możecie zadawać pytania! Również pozdrowię trzy pierwsze osoby, które skomentują (lub dadzą pytanie) ten post.

Miłego dnia!

23 komentarze:

  1. A ja znowu pierwsza buahahaha
    Zrób wersję z jednym kolorem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i pytanka:
      Spongebob czy Skalmar?
      Wolisz mieć w domu tarantulę czy boa?
      Hiszpania czy Japonia?

      Usuń
  2. JEJU PIĘKNIE, A JA MAM TE RZECZY!
    Czy Czubaka pasuje do tych Gucci looków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze jedno pytanie, Twój chłopak wie, źe tu piszesz? XD

      Usuń
  3. Pytanka:
    Czerwony czy zielony ?
    Frytki czy pizza ?
    Słodki czy słony ?

    OdpowiedzUsuń
  4. O masz 13 lat tak?


    Pozdrowisz?
    Lubisz kakałko?
    Słony czy kwasny?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję , że się pojawię xD
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  6. LENA ZABIJE CIĘ
    MIAŁAŚ IDPOWOEDZIEC NA MOJE PYTANIA AAA

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem superowa, ale ten look bardziej B--)
    Blackpink kejpop wow, szanuję za Billie
    Następna część z rzeczami za szafirki! Albo profesjonalny pokój
    Mam pytanie, ponieważ osoba z takim gustem modowym jak ty musi się też pięknie ubierać irl, masz jakieś ulubione sklepy z ubraniami?
    Czekam na następną część!!!
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zdążyłam na pozdrowienia :c
    Dobra to nie jest istotne, pozatym super poradnik nareszcie będę mieć kochasia

    Pytanie:
    W jaką grę lamisz w wakacje oraz jaką piosenkę męczysz w ostatnim czasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra jeszcze jedno, bo mnie natchnelo:
      O której teraz wstajesz, budzi Cię budzik czy ty sama kiedy się wyśpisz?

      Usuń
  9. Która z blogerek jest dla ciebie najważniejsza i którą najbardziej lubisz?Pola170.

    OdpowiedzUsuń
  10. O MOJA ULUBIONA SERIAAA AWAWWA

    CO SADZISZ O CHLEBIE Z RODZYNKAMI

    CO SADZISZ O PIZZY HAWAJSKIEJ. CZY POWINNA STAC SIE NIELEGALNA

    OdpowiedzUsuń
  11. ALE SUOER MMMMMM
    ~HANIACHO2
    KOCHAM CIE O

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz 12 lat? Nie rozumiem przekazu :(

    OdpowiedzUsuń
  13. haha a ja odczytalam tajna wiadomosc ale wam nie powiem: )

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja kocham te serie
    py ta niaaa

    czemu lubisz słit?
    lubisz pusheeny?
    na jakie chciałabyś iść studia?

    OdpowiedzUsuń
  15. OKEJ SOŁ...

    DU JU LAJK ANIELA BOGUSZ?
    DU JU LAJK MI?
    CZY WEDŁUG SIEBIE JESTEŚ POPULARNA?

    I JESZCZE JAKIEŚ TAM PYTANKA:

    LUBISZ PIESY?

    TO TYLE PA!

    OdpowiedzUsuń