Menu rozwijane

27 maja 2018

Zabawy w Momio lite ciąg dalszy.

Hej cześć!

Kupiłam momio+ na koncie, więc teraz mam do wszystkiego dostęp.
Można teraz trochę zaszaleć.

Zacznijmy od looków.

Jak widzicie moja postać bardzo się zmieniła, ale to nie to jest tu najważniejsze.
Robienie looków różni się tylko tym, że nie możemy dodać zdjęcia jako tło.
Lookbooki osób z momio lite można normalnie przeglądać.

No to może zajmijmy się głosowaniami.

To niezłe głosowanie.
Jak pewnie się domyśliliście można pisać tylko emotkami.
 Znowu pojawił się pewien błąd, napis "Napisz emoji" nie skasował się w opcji drugiej i trzeciej.


Tak wygląda udostępnione głosowanie.
Napis nadal został, nie wiem czemu tak się stało.
Automatycznie dodał się #głosowanie, w sumie to trochę szkoda, że osoby z momio lite nie mogą pisać hasztagów.


Oczywiście zdjęcia też nie mogą pojawiać się w głosowaniach.


Przepraszam Sweet, że cię nie ma. 
Jak widać w czatach osób z momio lite można pisać normalnie, ale my musimy nadal używać emotek.

Również gdy jesteśmy w czacie innej osoby musimy używać emotek, a inni używają liter.
Uczę się alfabetu emotkowego heh.



W momio lite nie możemy tworzyć grup.
Nie możemy również dodać osoby z momiolite do naszego czatu.
Co ciekawe osoby, które nie wchodziły od piątku i mają momio lite zostały w czacie.


Na razie nie mam pomysłu co jeszcze pokazać.
Może kiedyś pojawi się trzecia część, kto wie.

Jeśli macie jakieś pomysły, lub zauważyliście coś ciekawego w momio lite to napiszcie w komentarzu!

6 komentarzy:

  1. Lubię placki.
    ~Sweet108, która nie może się zalogować

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię żelki.
    ~Lawendisa, która może się zalogować.

    OdpowiedzUsuń
  3. FOCH, MNIE TAM NIE MA, A WYDALAM NA CIEBIE PIENIONSZKI

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest najgorsze gdy nie odpowiesz w piątek i musisz jak już nie ma ten i musisz w ustawienia i coś tam icoś tam

    OdpowiedzUsuń