Menu rozwijane

17 maja 2018

Nostalgiczne Prezenty

Hej!
 Jestem Magda, a na Momio ukrywam się pod pseudonimem Sezea. Zostałam przyjęta na okres próbny i mam nadzieję, że polubicie moje posty. Prywatnie jestem ogromną fanką Star Wars, GoT, Marvela, Wiedźmina, Doctor Who i Sherlocka.



Tym razem Momio uraczyło nas prezentami nawiązującymi do popularnego serialu „Stranger Things”, więc fani na pewno będą zachwyceni.  Ja nie miałam jeszcze czasu go obejrzeć, ale prezenty bardzo mi się podobają.




Krótkie spodenki
Dość proste i ładne, wpisują się w całą nostalgiczną tematykę prezentów. Czarny pasek dodaje im charakteru.

Długie spodnie
Nie są jakieś nadzwyczajne, ale wydaje mi się, że na Momio od dłuższego czasu nie było spodni w tym stylu.



Koszulka
Co tu dużo mówić, zwykła szara koszulka z nadrukiem. Na pewno będzie pasować do wielu stylizacji.

Bluza
Jest to coś zdecydowanie dla fanów Stranger Things. Bordowa bluza z imionami głównych bohaterów. Muszę przyznać, że nawet mi się podoba.


Bluza ze światełkami
Kolejna rzecz dla fanów. Mi osobiście niezbyt się podoba. Zmieniłabym w niej coś.

Kombinezon
Granatowy kombinezon z nadrukiem Demogorgona jest dość uroczy. Marszczenia przy nogawkach są naprawdę ładne.



Sukienka
Zdecydowanie mój faworyt tych prezentów. Prześliczna sukienka w konstelacje przepasana koszulą w kratę – no cudo. 

Kurtka
Nawet ładna, ale nie w moim stylu. Podoba mi się pomarańczowy akcent na kołnierzu.

Kurtka jeansowa
Fajna, oversizowa kurteczka. Nie do końca trafia w moje gusta, ale większości Momiowiczów na pewno się spodoba.

Buty
Uwielbiam buty tego typu, ale w ostatnich prezentach były prawie, że identyczne.


Torba
Torba na ramię jest naprawdę śliczna. Prosta, biała, ale z ładnym nadrukiem. 

Włosy
Włoski są widocznie inspirowane fryzurą serialowej Nancy i są przecudne. Jest to jedna z nielicznych na Momio fryzur w której widać kolczyki.

1 komentarz: