Menu rozwijane

13 maja 2018

Następne M+

Cześć!
Dziś chcę wam pokazać jak będzie wyglądać następny prezent za kupno momio plus. Będą to soczewki, które można było już widzieć na zapowiedzi na snapchacie momio. Jeżeli ktoś ich obserwuje mógł już je widzieć. Soczewki będzie można dostać jeżeli kupimy momio plus w okresie 18 maja do 24 maja.


Mi osobiście to soczewki podobają się, ale będą to kolejne soczewki, który nie będę używała do swoich looków. Soczewki są takie dosyć typowymi soczewkami na momio i nie są jakoś mocno wyróżniające się z pośród innych soczewek.

Podobają wam się soczewki?

6 komentarzy:

  1. ,,Mi osobiście to SOCZEWKI podobają się, ale będą to kolejne SOCZEWKI, tóry nie będę używała do swoich looków. SOCZEWKI są takie dosyć typowymi SOCZEWKAMI na momio i nie są jakoś mocno wyróżniające się z pośród innych SOCZEWEK."
    Powtórzenia mnie zabiły, ale zmartwychwstałam by napisać ten komentarz xD
    A kontakty średnio mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio mi się podobają :/

    OdpowiedzUsuń