Menu rozwijane

04 maja 2018

Nowa dostawa!

Cześć!
Dziś piątek, więc na momio pojawiła się nowa dostawa ubrań.
Nie jestem do końca pewna jaką ma tematykę, jest po prostu zwyczajna.


Sukienka bardzo mi się podoba.
Nawet do ceny nie mogę się przyczepić, bo jest w porządku.


Niby proste, ale ja lubię takie zwykłe bluzki bez nadruków.


Spódnica też jest całkiem ładna.
Choć nie przepadam za takim krojem, to ją kupiłam.


Trochę nie w moim momiowym stylu, ale nie są też brzydkie.


Buty jak zawsze trafią do mojej szafy.
Nie jestem pewna, czy je do czegoś dopasuję, przez te czerwono-niebieskie paski, ale kiedyś może się przydadzą.


Tej czapce, jak z resztą każdej czapce na momio, mówię stanowcze nie.
Co to w ogóle jest no.
Przypomina mi trochę kaczkę.
Mogliby jakieś ładne wianki dodać, obojętnie, byle nie te czapki.


Włosy są cudowne.
Mój faworyt w całej dostawie. 
Kupiłam wersję blond i czarną.


Kupuję większość torebek, ale rzadko je noszę.
Z tą pewnie będzie podobnie.


Kurtka jest bardzo ładna, ale tym razem się przyczepię do ceny.
Jeden szafir jeszcze może być, ale dwa, to już zdecydowanie za dużo.


Kolczyki przypominają mi trochę jakiś sznurek.
Nie wiem może taki był zamysł.
Są ładne i tanie, kupiłam je.


Po prostu śliczne.

Jestem miło zaskoczona dostawą.
Dam jej takie 8/10.
Może to trochę podciągnięta ocena, ale taką zostawię.

 A wam podoba się dostawa?
Co zamierzacie kupić?

4 komentarze:

  1. Super post i taka sama dostawa ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam prawie wszystko. Dostawa jest śliczna, moją ulubioną rzeczą jest bluzka. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. 9/10 :p
    ~słitstoosiem

    OdpowiedzUsuń