Menu rozwijane

07 maja 2018

KOLEJNY W TYM ROKU NABÓR NA REDAKTORÓW!

• Wstęp 
Zanim zacznę cokolwiek wyjaśniać, zostawię małą informację dla was;
Na sam początek chciałabym powiedzieć, że staramy się aby ten blog był aktywny jak najdłużej, jednak nie mamy na wszystko czasu i przez te długie przerwy czasem nie mamy ochoty na pisanie postów z "przyzwyczajenia".< Więc dzisiaj prosimy o pomoc Was wszystkich, czytelników tego bloga o kolejne zgłoszenia na redaktorów, wiadomo, że ostatnie nabory nie były jedyną szansą aby dostać się do naszej ekipy i jest teraz na to kolejna i zapewne nie ostatnia szansa! Także bez kolejnego przedłużania, o to wymagania etc.;

Wymagania  

-umiejętność posługiwania się bloggerem

-używanie poprawnej polszczyzny (znajomość ortografii na wysokim poziomie) i interpunkcji

- umiejętność robienia dobrych screenów

- estetyczność

- czas 

-pomysłowość 

 Jak się zgłosić?  
 Po prostu wystarczy zgłosić się w komentarzu. Pisząc zgłoszenie nie wystarczy napisanie czy umiesz dobrze posługiwać się bloggerem i na jak bardzo jest dobra twoja ortografia. Napisz też coś o sobie, np. twoje zainteresowania, charakter. Nie zapomnij również o swojej nazwie na Momio<

Jeśli pisaliście na innych blogach, bądź dalej piszecie, podlinkujcie je.

Zgłoszenia trwają do 12.05 (sobota) włącznie.


Przemyślcie również, czy dacie sobie z tym wszystkim radę!

Powodzenia!

59 komentarzy:

  1. taktak Czubaka na was liczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Moja nazwa na momio to Kopaczówna 111 i chciałabym się zgłosić. Pisałam kiedyś na jednym z blogów niestety już nie istnieje. Charakter mam śmieszny i czasem się bardziej denerwuje dlatego wykonuje rzeczy starannie. Myślę że będę redaktorką blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka, mam na imię Weronika. Na Momio jestem pod nazwą ytuberka. Cieszę się, że jest nabór, bo chciałam się zgłosić. Z charakteru jestem miła, spokojna i lubię pomagać. Moją pasją jest rysowanie, pisanie, edytowanie. Mam opanowaną ortografię i interpunkcję. Mam dużo wolnego czasu i pomysłów. Umiem posługiwać się bloggerem i robić screeny. Pozdrawiam i powodzenia innym życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem Hania, wieku nie podam, powiem tylko że jestem nastolatką. Umiem posługiwać się bloggerem, pisze aktualnie na jednym blogu: https://momiofriends.blogspot.com/
    Ortografia to dla mnie nie problem, nad interpunkcją jeszcze pracuję, ale jest w miarę ok. Czas się znajdzie, a pomysły też jakieś mam. Screeny są myśle spoczko, pracuje jeszcze nad nimi. To moze teraz cos o mnie?
    Jak pisałam jestem Hania. Kocham koty ponad wszystko, to samo z mitologią Grecką. Od tamtego roku gram w tenisa, od tego jestem harcerką. Jestem bardzo dobra z matematyki, której nie lubię, wolę humanistykę. Ale z polskiego też jestem bardzo dobra hehe. Jestem osobą dosyć wredną jesli mam zły humor, ale jak mam dobry wydaje diamenty na osoby z małymi levelami, nieraz nawet szafiry. Więc charakter zalezy od humoru. Panicznie boję sie klaunów i ślimaków(tak wiem, dziwne to). To chyba tyle :D
    Woncham cie zal heheeh
    AA, i nick na momio. haniacho2
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie twoja osoba nie pasuje do tego bloga. Blog powinien być miły, przyjazny a z tego co zaobserwowałam ty taka nie umiesz być, jedynie umiesz udawać.

      Usuń
  5. Hej,hej!


    Więc jestem Oliwia i mam 11 lat, i na swój wiek myślę, że jestem dosyć mądra i wiem trochę o świecie. Spełniam wszystkie wymagania mam pomysły na różne serie i ogólnie jestem kreatywna. Czas mam zawsze po szkole więc będę aktywna na blogu. Robie równe ss i nie podkradam ich z różnych blogów. Również kiedyś pisałam na innym blogu, ale się rozpadł i no.



    ~ O moim Momio ~
    Założyłam konto 11.7.2016r. i mój nick to xTofinka.
    Jestem tak naprawdę codzienne najczęściej po południu. Mogę jeszcze do powiedzieć że miałam konto w 2015r. ale zapomniałam hasła i nicku.


    Myślę, że to na tyle i życze powodzenia innym!


    ~ Tofi

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej.
    No to ten... chciałabym się zgłosić.
    Moje imię to Paulina.
    Umiem obsługiwać się bloggerem, a to blogi, na których piszę: https://panmomio.blogspot.com/ i https://momioissweet.blogspot.com/ , z czego ten drugi jest mój. Moja ortografia jest na poziomie prawie perfekcyjnym, jak na mój wiek. Interpunkcja też. Umiem robić screeny i dodawać do nich znak wodny. Estetyczność mam ogarniętą. Czasu mam dużo, aż za dużo. Pomysłowa jestem, chyba.
    Jeśli chodzi o moje zainteresowania to: lubię rysować, robić edity, czytać książki i to chyba tyle. Kocham koty. Mój charakter, jak na zbuntowaną nastolatkę, jest zróżnicowany. Jestem też perfekcjonistką. Moja nazwa na Momio: Sweet108, mam 75 level, codziennie wchodzę na to konto. O Momio prawie wszystko wiem, codziennie sprawdzam nowości typu: paczki, Momio+, dostawy na wszystkich serwerach i aktualizacje. To chyba tyle o mnie. c:
    Przepraszam za powtórzenia, a było ich sporo. Staram się ich unikać.
    *pozdrawiam law i no oczywiście redaktorki*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Cześć!
    Nazywam się Wiktoria, a na momio Lilajlla. Na momio jestem praktycznie od samego początku. Spędzam na momio dość dużo czasu, dlatego też ze wszystkimi informacjami jestem na bieżąco. Znam bloggera i bardzo płynnie się nim posługuje. Poziom mojej ortografii oraz interpunkcji (jak twierdzi moja nauczycielka) jest bardzo i to bardzo wysoki. Często też wysyła mnie ona na dyktanda wojewódzkie. Z tych oto konkursów praktycznie zawsze jestem na podium. Więc nie jest aż tak źle :). Screeny robię proste oraz czytelne, idzie mi całkiem nieźle. Estetyczność to nie problem, u mnie zawsze wszystko musi być dobrze, a czasami nawet idealne. Jednym słowem jestem perfekcjonistą, ale w tą dobrą stronę :D. Mam czasu jak lodu, ponieważ dopiero co wróciłam ze szpitala i mam nauczanie indywidualne (1h dziennie). Dlatego też mogę poświęcić te kilka-kilkanaście godzin na momio oraz na bloggera. O pomysłach nie ma o czym gadać, mam ich 200 na sekundę xDD.

    ~~Teraz coś o mojej skromnej osobie~~

    Jak wcześniej wspomniałam jestem Wiktoria. Mam 13 lat. Chodzę do siódmej klasy. Łatwo i szybko nawiązuje nowe kontakty oraz znajomości. Szczerze wolę znajdować przyjaciół w realnym życiu. Chociaż nie powiem mam jedną przyjaciółkę internetową, którą naprawdę traktuje jak siostrę. Jestem trochę humanistką a trochę ścisłym umysłem. Uwielbiam wszelkie przedmioty humanistyczne (oprócz J.Polskiego :P) A z przedmiotów ścisłych lubię Chemię, Fizykę oraz Geografie. Wiem, też nie nawidzę biologii. Moją pasją jest jazda konna oraz szkoła policyjna. Jak skończę podstawówkę, wybieram się do szkoły mundurowej. Wszyscy mi mówią, że mam poważne plany na przyszłość, ale to nie prawda najpierw wolę sprawdzić jak potocz się moje życie. A na nie mam jeszcze wiele czasu. Mam dość silny charakter, zawsze bronię słabszego. Także czytam waszego bloga, i dzięki niemu dowiaduję się nowinek. Przykro mi z tego powodu, że czytelnicy twierdzą, że blog ,,umiera" ja sama tak nie sądzę ale jak znajdzie się nowych redaktorów na pewno blog ,,odżyje". Mam nadzieję, że się dostane :o. Życzę wszystkim ,,zgłoszenio-dawcom'' szczęścia mam nadzieję, że (to nie jest możliwe) przyjmiecie wszystkich. Ale to tylko mój mały wymysł hihi.

    Pozdrawiam: Cer, Ewcie, Zal, LenQe, Jukiego oraz Naho. ;*

    ~Lilajlla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam napisać, że prowadziłam bloga z kilkoma innymi dziewczynami które (nagle) w 3 dni miał 4,000 wyświetleń :)

      Usuń
    2. Nie w trzy tylko w półtora tygodnia XD. Link: itsmomio.blogspot.com

      Usuń
    3. Dzięki :* Bo nie wiedziałam dokładnie xD

      Usuń
    4. Ale mnie to już pierdoła nie pozdrowi phi

      Usuń
    5. I oczywiście moją najukochańszą Dissssssss 😘😘😘😘😘😘

      Usuń
  8. Więc... Na początek tylko wspomnę, że ten blog odkryłam dosłownie zaraz po zakończeniu ostatniego naboru, i byłam bardzo zawiedziona. W każdym razie, nie jestem zbyt dobra w pisaniu o sobie - może właśnie dlatego wolałabym opisywać Momio. Kiedyś próbowałam (podkreślam, próbowałam) stworzyć bloga, ale - jak każdy inny mój pomysł - ten również nie wypalił. Z samego bloggera korzystałam może z półtorej roku temu, z tego też powodu mogę leżeć w sprawach technicznych. Ale spokojnie, podobno szybko się uczę, dlatego postaram się jak najszybciej ogarnąć całą mechanikę. Bo od czego są poradniki na YouTube?
    Jeszcze się nie przedstawiłam... już po tym można wywnioskować, że jestem bardzo chaotyczną osobą. Bardzo. Często zaczynam jakąś myśl, a kończę na czymś zupełnie niezwiązanym z tematem, całkiem zapominając o czym to chciałam opowiedzieć. Na szczęście swój tekst zawsze czytam kilka razy i usuwam niepotrzebne wtrącenia. Więc, przejdźmy do sedna. Mam na imię Dominika. Wieku nie lubię podawać, zazwyczaj ciekawie jest czytać na ile - po stylu pisania - oceniają cię ludzie. W moim przypadku prawie zawsze jest to od czternastu do szesnastu, i o wiele się nie mylą, bo mam niecałe trzynaście lat. Niecałe, bo dokładnie za pięć dni je skończę. Chodzę do siódmej klasy. Ciekawie, nie powiem, szczególnie gdy widzisz ten dziwny, zmieszany wyraz w oczach nauczyciela gdy tłumaczysz mu, że dlatego jesteś młodsza BO W 2010 PIĘCIOLATKI POSYŁAŁO SIĘ DO SZKOŁY. Mój ulubiony przedmiot to historia, ale to chyba nie jest istotne. Z testów psychologicznych wynika, że jestem realistką - jestem też szczera, wyjątkowo inteligentna i jeszcze bardziej skromna. Jak wynika z poprzedniego zdania, nigdy nie piszę sarkastycznie! Mam dziwne poczucie humoru. Wszystko potrafię obrócić w żart, wszystko. Uwielbiam książki. Kocham. Myślę, że możliwość wyobrażenia sobie jakiejś sceny jest o niebo lepsze niż oglądanie jej na ekranie. Szczególnie, że na papierze można opisać uczucia, można przywołać szczegółowe wspomnienia, a w filmie nie. Do takiego wniosku doszłam po przeczytaniu nowelizacji ,,Zemsty Sithów", bo ekranizację pokochałam całym serduszkiem. Może nie będę się o tym rozpisywać, bo jak zaczynam mówić o Gwiezdnych Wojnach to nie umiem przestać. Ubóstwiam też Wiedźmina, a moją ulubioną postacią jest Wielki Mistrz Lutni Julian Alfred Pankratz wicehrabia de Lettenhove. Jaskier. To tak by the way.
    Ortografia jest u mnie bardzo dobra. Piszę tak nie dlatego, że się chwalę, tylko dlatego że szlifowałam ją przez ostatnie sześć lat i jestem przekonana, że błędu nie popełnię. Co do interpunkcji, to chyba jestem uzależniona od przecinków. Czasami stawiam je nie tam, gdzie powinnam, a czasem zapominam o nich tam, gdzie powinny być. Ale nikt nie jest idealny, prawda? A już na pewno nie ja, hah.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Screeny potrafię robić, a ponieważ moja dusza perfekcjonisty boli, gdy widzę owy krzywo przycięty, na sto procent moje będą równe.
      Czas mam, inaczej nie pisałabym tego komentarza - nie chciałabym was w jakikolwiek sposób zawieść. Nie lubię zawodzić ludzi, którzy nigdy w życiu nie zawiedli mnie. I chciałabym - powiedzmy to szczerze - nieco ożywić ten blog. Muszę, po prostu muszę, żeby nie było rozczarowania, wspomnieć że nie chcę pisać postów o dostawach do sklepu lub o nowych prezentach, meblach, rzeczach które dostaniemy przy zakupie paczki diamentów, szafirów czy Momio Plus. Chyba, że zajdzie taka konieczność, oczywiście. Wtedy chętnie napiszę recenzję, ale bardziej chciałabym dać upust mojej... energii? Pomysłowości? Heh, nie umiem się wysłowić. Kontynuujmy: poprzez prowadzenie prostych serii, które mam w głowie od kilku miesięcy, ale jak się nie ma bloga to się nie ma gdzie tych pomysłów umieszczać. Konkretnie to trzy serie. Dodawałabym je w poniedziałki, czwartki i piątki.
      Ah, pamiętacie jeszcze jak wypominałam, że jestem chaotyczna? Zapomniałam przecież podać swojego nicku. Sillaia - pod takim pseudonimem można mnie znaleźć na większości gier przeglądarkowych. Ewentualnie Sillaia09. Nie mam pojęcia, skąd mi przyszła taka nazwa do głowy, ale w sumie to się z tego cieszę. Pamiętam tylko, że bardzo nie chciałam mieć cyfer w nazwie, więc próbowałam jak najbardziej oryginalnych wyrazów. Jak widać wyszło, bo wszędzie gdzie się rejestruję owa nazwa jest dostępna. Wracając do tematu, to nie mam zbyt dużego poziomu - bodajże 53 lub 54. Nie gram też od dawna, zaczęłam chyba pod koniec stycznia tego roku. Sądzę jednak, że jestem na tyle doświadczona, by sprostać większości tematów dotyczących naszej kolorowej gierki.
      Mam wielką nadzieję, że rozpatrzycie moje zgłoszenie :3 Pozdrawiam cieplutko!
      Dominika/Gumisia/Kreatywna Pyra/... dobra, już przestaję.

      Usuń
  9. NO HEJ

    Jestem sobie Paulina, mam prawie 14 lat. W Momio gram od prawie roku, nie licząc wcześniejszych kont.
    Moje zainteresowania od stycznia lekko się zmieniły. Obecnie jest to głównie architektura. Ostatnio spróbowałam swoich sił w mażoretce, jest to "taniec z pałką" XD. Z hejtem radzę sobie naprawdę dobrze, bo należę do grupy osób, które albo się lubi, albo nienawidzi XD. Lubię wyzwania i poznawanie nowych ludzi, chyba że, są uciążliwi/nudni. Z ciekawszych rzeczy, uwielbiam dodawać grube, krzaczaste brwi do wirtualnych stylizacji.
    Co do wymagań:
    -Ortografia i interpunkcja: z pierwszym nie mam najmniejszych problemów, przynajmniej według nauczycieli. Z interpunkcją raczej też nie, chociaż tu czasami popełnię błąd. Możecie to też wsm sprawdzić w moich postach.
    -Screeny: myślę, że są okej.
    -Czas: dosyć dużo, bo po co się uczyć hahh
    -Estetyczność i umiejętność korzystania z Bloggera: tu również nie ma problemu. Zawsze staram się żeby wszystko wyglądało najlepiej jak jest to możliwe, choć czasem staje się to uciążliwe.
    -Pomysłowość: to zależy od dnia, ale zazwyczaj z łatwością wymyślam nowe rzeczy. Niekoniecznie dobre, lecz warto próbować prawda?

    Resztę możecie sprawdzić tutaj: itsmomio.blogspot.com

    Nick na Momio: Nana.qq

    Życzę powodzenia reszcie startujących.


    *to wcale nie tak, że zgłaszam się drugi raz k?*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po znakach interpunkcyjnych dajemy spację.

      Usuń
  11. Ja tu jeszcze jestem i posty nadal czytam >:)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejka! Zgłaszam się, a co. Warto spróbować.
    A więc jestem Zuzia. Mam lat 11. Może i to młody wiek, ale umiem dużo zdziałać. 31 lipca będę miała 12 lat i będę chodzić po wakacjach do klasy 7. W mojej klasie są dwie młodsze osoby. Moja koleżanka Amelka i ja:) Jestem najmłodsza, jednak uczę się najlepiej. Ortografię mam opanowaną bardzo dobrze, trochę słabiej jest z interpunkcją, ale również mam opanowaną. Może nie tak dobrze jak ortografię, ale podstawy są.
    Zwykle w grupach to ja jestem tym mózgiem i odwalam całą robotę, ale nie przeszkadza mi to. Jestem bardzo dobra z polskiego, matematyki muzyki haha. Ogólnie interesuję się muzyką, śpiewam na różnych konkursach, rozwijam się. Czasami zdobędę jakąś nagrodę.
    Lubię również sport, jestem jedną z najlepszych dziewczyn w szkole z, np. biegania czy innych dyscyplin. Lubię badmintona, piłkę nożną i bieganie. Skok w dal nie jest najgorszy.
    Z charajteru jestem miła, odpowiedzialna i zwykle pilnuję się zasad jednak niekiedy potrafię być zadziorna i wredna. Na co dzień staram się być radosna, uśmiechnięta. Raczej nie okazuję słabości.
    Mam grono swoich przyjaciół. Raczej z wszystkimi z klasy mam jakiś dobry kontakt, z niektórymi gorszy z niektórymi lepszy. Staram się być miła dla wszystkich, ale czsami mi to nie wychodzi hihi
    Jestem też bardzo kreatywna i pomysłowa. Czsami sama się dziwię co mi przyjdzie do głowy. Staram się wypełniać wszystkie zadane sobie cele, ponieważ jestem ambitna i często stawiam na swoim. Inni mnie doceniają, dlatego też jestem gospodarzem klasy.
    Na momio jestem pod nickiem miastowa. Chyba skądś mnie tam kojarzycie czy coś? Gram w tą gierkę już bardzo długo. Około 2-3 lata. Bardzo się do niej przywiązałam chociaż doznałam tu też wiele złych i przykrych doświadczeń. No ale co tam. Było tu też wiel cudownych chwil, których nie zapomnę, np. zostanie na tym blogu czytelnikiem honorowym.
    Mam dużo czasu jak na 6 klasę. Znajduję czas na rozrywkę, bloga jak i na naukę. Wiel osób by tak chciało. Ja mam akurat farta hah.
    Bardzo chciałabym pisać na tym blogu, ponieważ mogłabym się dużo nauczyć od innych redaktorów.
    Co do bloggera. Mam wprawę. Posługuję się nim długo i umiesz dużo. Może nie tyle co wy, ale coś tam dodatkowego umiem, muzykę czy kursor itp. Moim zdaniem moje posty też są estetyczne. Są oddzielenia, jakieś kolorki tam gdzie trzeba czy coś XD A screeny to nie problem:)
    Przepraszam, że się tak rozpisałam. Nie wiem czy komuś by się chciało to czytać, bo zbyt ciekawa nie jestem haha
    Pozdrawiam wszystkich i życzę powodzenia! *przepraszam, że piszę na anonimie, ale nie chciało mi się logować hah*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć ;D Jestem Nikola, jestem raczej kreatywna. Większych błędów nie mam, a raczej nie mam żadnych. W momio gram już od dłuższego czasu nick ; Miki-Niki. Umiem bardzo dobrze posługiwać się bloggerem ponieważ pisałam/piszę czasami na blogu our momio. Moje zainteresowania? Wydaje mi się że właśnie pisanie opowieści i recenzji. W notatniku mam 17 rozdziałów mojej własnej powieści, ale niedługo zaczynam nową. Raczej wykonuje swoje obowiązki, nawet gdy jestem za granicą, ale wszystko zależy od internetu. Moja Pięta archilesowa (jezu tak to się piszę?) to chyba recenzje kolekcji... Ale gdybym musiała to oczywiście. Mam nawet kanał na yt, ale wolę o tym nie pisać. Nie jestem też jakimś sztywniakiem i umiem coś napisać w celach humorystycznych. Wiem, że raczej się nie dostanę do tak prestiżowego (nie oglądam kruszwila) bloga, ale gdyby... Na prawdę mi zależy, czytam czasem sobie tego bloga, choć nie jestem jego fanką bp było by to trochę nie zdrowe. *Nikola za dużo. Stop. Przestań. Za dużo info idź sobie. Ok? * Dobra to ja już kończę bo za bardzo się rozpisałam. Mój problem.

    OdpowiedzUsuń
  15. A no tak. Zapomniałam umiem robić screeny i przycinać. No problem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej. Na momio nazywam się liluś3596. W rzeczywistości mam na imię Marysia i mam 11 lat. Kiedyś pisałam bloga, niestety już go nie posiadam. Od dawna czytam waszego bloga. Jest bardzo ciekawy i po przeczytaniu już 1 po0sta wiedziałam że mi się tu podoba. Moja interpunkcja i ortografia są opanowane, z dyktand otrzymuję 5 oraz czasami 5-. W rzeczywistości jestem osobą kreatywną, lubię malować, fotografować i ogólnie mam wiele zainteresowań. Jestem odpowiedzialna, jak coś obiecam to to zrobię. Mam sporo wolnego czasu więc na pewno będę mogła co jakiś czas dodawać posty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cóż... Wiem, że raczej się nie dostanę, lecz zawsze warto próbować i nigdy się nie poddawać. ;3
    Nazywam się Ola, występuję pod pseudonimem TuPi. Mam kilkanaście lat. Spełniam wszystkie wymogi. Potrafię posługiwać się bloggerem, ponieważ sama jestem w posiadaniu swojego bloga o nazwie "Momio Po Naszemu" (http://momio-po-naszemu.blogspot.com/), lecz został on na jakiś czas przeze mnie zamknięty z powodu braku redaktorów. :c Nie popełniam błędów gramatycznych, lub ortograficznych. Czasem zdarza mi się nie wstawić przecinka, lecz często się to nie zdarza. ;) Robię w miarę dobre screeny. Potrafię dodawać znak wodny do screenshota (Robię to w programie o nazwie "Gimp"). Pomimo wielu zajęć dodatkowych posiadam dużą ilość czasu wolnego, który mogłabym przeznaczyć na pisanie postów. ^^ Jestem bardzo pomysłową oraz kreatywną osobą. Czasami robię różnego typu Edity.

    Teraz coś bardziej o mnie...
    Uwielbiam rysować. Dzięki temu mogę się rozluźnić oraz zilustrować swoje myśli. ;) Lubię uprawiać różne sporty, głównie siatkówkę. Kocham windsurfing i pływanie żaglówkami. <3
    Lubię pisać recenzję oraz opinie na blogu pod warunkiem, że mam fajną ekipę, z którą mogłabym popisać. Myślę, że na MyMomio taką znajdę. ^^
    Jestem miłą, towarzyską oraz tolerancyjną osobą. Zwykle jestem rozmowna, ale czasami potrafię zamknąć się w sobie i do nikogo się nie odzywać. ;c
    Przeważnie jestem optymistycznie nastawiona do świata. Lubię pisać z innymi ludźmi przez internet. Jestem osobą spokojną oraz opanowaną, lecz czasami dostaję tzw. "głupawki ze znajomymi". :) Posiadam kanał na YouTubie (wolałabym nie podawać xD), na którym nagrywam głównie MovieStarPlanet, lecz znajdują się tam też odcinki z Momio. ;) Jestem "uzależniona" od Wattpada. xD Kocham Czytać. <3 Uwielbiam Anime oraz Mangi, ale nie pogardzę też jakąś Creepypastą. :)

    O moim Momio...
    W Momio zaczęłam grać chyba w 2016 roku, jeżeli się nie mylę. Mam 69 poziom. (Cóż... Ta liczba... ( ͡° ͜ʖ ͡°) ), w każdym bądź razie mam prawie 70 poziom. ;3 Moja nazwa to TuPi. (Trochu się rozpisałam)
    Pozdrawiam Ola (TuPi). ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć. Jestem Sonia, na Momio Sonia217. Piszę aktualnie bloga:http://kochanylilpump.blogspot.com/. Blog ma mało postów bo nie mam ogólnie o czym tam pisać. Mam dużo czasu umiem obsługiwać bloggera oraz umiem ortografię. Lubię Lil Pump'a, rap, seriale. Nie przepadam za czytaniem książek,ale jak książka jest ciekawa to przeczytam. Pewnie się nie dostane ale można spróbować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (pisałam to błyskawicznie szybko więc mogą być błędy)

      Usuń
    2. pompka foreva*-*eszkre

      Usuń
    3. gucci gang gucci gang gucci gang gucci gang gucci gang gucci gang gucci gang gucci gang gucci gang gucci gang gucci gang gucci gang gucci gang gucci gang gucci gang

      Usuń
  19. Cześć, jestem Ala. Na momio jestem znana jako biedronek112. Interesuje się:
    - Jazdą konną
    - piłką ręczną
    - Pisaniem
    - rysowaniem
    Jestem dziewczyną aktywną i kreatywną. Uważam swój charakter za miły(??). Mam ortografię i interpunkcje na poziomie dobrym. Prowadziłam kiedyś swojego bloga, ale to było dawno. Umiem obsługiwać się bardzo dobrze blogerem. Mam dużo wolnego czasu, zazwyczaj jestem w domu wolna od 13 do 17. Chce sprawić, że ten blog będzie jeszcze bardziej aktywny, oraz czytelnicy nie będą się nudzić. Ss robie ładne, robie ich bardzo dużo. Mam dużo pomysłów, np. Momiowy Tygodnik, dużo tego będzie. Mam nadzieje że mój komentarz zostanie zauważony.
    Powodzenia innym!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja się już nie powinnam zgłaszać ale powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. A więc cześć!! ^^
    Mam na imię Jasiek i mam 11( no prawie 12 lat). Chodzę do 6 klasy, ale jak na mój wiek( chyba) mam dość dobrą interpunkcję, no przynajmniej mi się tak wydaje, bo niektórzy z mojej klasy piszą np. ,, Dzienki" więc chyba nie jest ze mną, aż tak źle! ;P Aha! Mój nick na Momio to: !Jaasieek!
    Więc tak:
    - jestem na Momio bardzo często aktywny
    - lubię pływać i rysować, a uczyć się niezbyt lubię, ale zazwyczaj mam same 5 i 6, no czasem 4-3-2 z matmy xd
    - Nagrywam na YouTube i może w jakiś sposób mógłbym pomóc w,, wybiciu" bloga, ale to chyba nie jest dla was najważniejsze! :)
    - Mój kanał na YT nazywa się: Jaśkowsky
    - Niezbyt umiem obsługiwać bloga, ale dość szybko się uczę, więc wydaje mi się, że po kilku postach już to opanuję.
    - Czasem gdy szybko piszę to np w słowie,, czasem" piszę,, czasme" , jednak często te błedy wyłupuję i je poprawiam.
    Na Momio bardzo lubię pisać z ludźmi i wbijać levele, jednak czasem mam taki spam, że poprostu mi się już odpisywać niechce i potem mam wiadomości typu,, Halo" co minutę. Bardzo denerwuje mnie, gdy ludzie odrazu po zaproszeniu piszą,, daj Momo" lub,, daj prezent". Uważam, że jest dość nie miłe, wydaje mi się, że lepiej najpierw poprowadzić jakiś dialog, a później miło zapytać o ty czy można dostać Momo lub prezent. Bardzo często używam znaków typu XD. Czasem zapominam stawiać kropki w zdaniach, ale np. w opisach moich filmów, lub gdy piszę posty na Momio, staram się je stawiać. A i jeszcze tak dodatkowo to mógłbym oceniać dostawy z konta i męskiego i damskiego więc to by się chyba mogło przydać! ^^
    Bardzo chciałbym móc prowadzić z wami tego bloga ponieważ bardzo lubię pisać i poznawać nowe osoby, co może mi zapewnić ten blog. Nie chcę być na tym blogu dla fejmu, tylko dla dobrej zabawy! ^^
    Więc wydaje mi się, że napisałem wszystko o czym chciałem napisać, jakby co napiszę kolejny komentarz, lub zedytuję ten.
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że zatrudnicie mnie na okres próbny! ^^
    Papa!

    OdpowiedzUsuń
  23. ostatnio się zgłaszałam, ale teraz nie czuję już takiej chęci.
    może dlatego, że większość blogów, które czytałam umarła?
    chociaż na jakiś mały feature tutaj miałabym ochotę, ale eh wiem że nie o to chodzi
    życzę powodzenia wszystkim~!

    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie lubię pisać o sobie, więc będzie dość krótko, nazywam się Magda, a na Momio znajdziecie mnie pod nickiem Sezea. Grać zaczęłam na pod koniec tamtego roku i mam 57 poziom. Jestem fanką Star Warsów, Wiedźmina, Doctor Who, Sherlocka, Marvela i długo by jeszcze wymieniać. W wolnym czasie czytam książki, oglądam seriale, piszę RP ze znajomymi i okazjonalnie piszę jakieś opowiadania. Wcześniej pisałam na marvelowskim blogu, który został zamknięty jakieś pięć miesięcy temu. O estetyczność w moim przypadku nie trzeba się bać, bo moja perfekcjonistyczna dusza dostaje kręćka na widok nie równo przyciętego screena. Z czasem u mnie różnie-muszę się do tego przyznać, ale staram się wchodzić na Momio codziennie. Ortografia jest u mnie na dobrym poziomie, nie mówię na mistrzowskim, bo jestem tylko człowiekiem i popełniam czasem błędy. Jeśli chodzi o interpunkcję to przecinkom, zdarza się ze mną nie współpracować. Pozostałe warunki również spełniam.

    Mam nadzieję, że rozpatrzycie moje zgłoszenie i pozdrawiam.
    peace, Sezea

    OdpowiedzUsuń
  26. Na początku to moja nazwa na momio to Queen Alexandra
    Co do ortografii mam ją dobrą, interpunkcja oraz słownictwo również. Na codzień mam trochę wolnego czasu, który mogła bym wykorzystać na pisanie wpisów. Nie wiem co bym mogła jeszcze tu napisać, więc mam rocznikowo 15 lat, interesuje się muzyką, makijażem oraz sportem. W momio gram od końca 2016 roku, zdobyłam już 75 poziom. Kocham muzykę 5SOS i jestem również fanką serialu Teen Wolf, Mam nadzieję że tyle starszy i no może się odedzwiecie, Buziakii pozdrawiam 💕 😂

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem Karolina. Moja nazwa na Momio to hamster543. Lubię pisać opowiadania, w szkole jestem piątkową uczennicą. Interesuję się zwierzętami, wierszami i plastyką. Mam nadzieję, że mnie wybierzecie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cześć! Nazywam się Maja, Majko, Mikia.. Jak kto lubi!
    Pewnego czasu bardzo udzielałam się w blogach, a dzięki temu skupiałam się jedynie na internecie i co mogę wymyślić by zaskoczyć innych. Opamiętałam się, moja przerwa trwała pół roku. Teraz jestem o wiele lepiej zorganizowana i myślę, że dała bym rade w redaktorstwie na tym blogu. Dlaczego tak myślę? Mam dość dużą wprawę i byłam już na kilku blogach dotyczących momio. Moja nazwa na momio to Mikiax3 i posiadam 70 lvl. Gram już od wakacji 2016 roku. Zainteresowań jako tako nie mam, ale bardzo lubię przerabiać zdjęcia. Są to głównie edity włosów i tym podobne. Uwielbiam muzykę, ale ulubionego zespołu i piosenkarki także nie mam. Słucham to co lubię albo to co wpadnie mi akurat w ucho. Mam nadzieję, że na chwile obecną taka dawka informacji o mnie wam wystarczy. Życzę wam wszystkim miłego dnia!❤️️

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć (:
    Mam na imię Marysia, a mój nick na momio to mery1234. Jest to moje drugie podejście do naborów. Chciałabym zacząć moją przygodę z blogiem na nowo. W przeszłości pisałam przez krótki czas bloga, ale przestałam. Sądzę, że moja ortografia jest na wystarczającym poziomie, tak samo jak interpunkcja i robienie screenów. Bardzo lubię czytać książki, słuchać muzyki i robić edity. Mam swojego własnego momiograma (merunia_momio). W wolnym czasie układam wiersze i cytaty. Czasami zdarzają się takie dni, kiedy wolnego czasu mam aż za dużo. Chętnie poświęciłabym ten czas na prowadzenie bloga. Na momio spędzam dość dużo czas, więc zawsze wiem "co w trawie piszczy". Jestem raczej osobą spokojną i opanowaną, która ma masę pomysłów w głowie. Jestem otwarta na jakiekolwiek rady i doświadczenia. Mam nadzieję, że tyle informacji o mnie wystarczy. Pozdrawiam cieplutko wszytskich redaktorów i czytelników. (:

    OdpowiedzUsuń
  30. Nadal aktualne?
    Jak tak, to się zgłaszam.
    Mam 11lat, mam na imię Kinga i jestem dobra z ortografii.
    Moją pasją jest rysowanie, umiem rysować poszczególne rzeczy realistycznie. Mam psa i chomika, więc kochaaam zwierzęta.
    @alomal (- mój nick na momio

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej mój nick na momio to: izabelet123
    Mam na imię Natalia, mam 12 lat, kiedyś prowadziłam bloga lecz już go nie używam i możliwe że nawet go usunęłam ale mniejsza z tym.
    Pisałam kiedyś już na kilku blogach dotyczących momio, więc mam to opanowane. Screeny robię myślę że dobre, myślę że z ortografią i interpunkcją nie będzie problemu. Robię dość dobre edity z momio i ogólnie przerabiam zdjęcia i filmy. Lubię rysować, grać na gitarze, tańczyć shuffle dance i jeszcze pewnie by się coś znalazło. Rysować lubię realistycznie więc poświęcam dużo uwagi na szczegóły i przez to robię wszystko dokładnie i estetycznie. Myślę że jestem dość pomysłowa i kreatywna, pewnego czasu robiłam dużo editów z momio które cieszyły się dużą popularnością. Mam możliwość codziennie wejść na momio, bloga i coś napisać. Chętnie poświęciłabym wolny czas na pisanie bloga. Mam nadzieję że to wystarczy i się dostanę. Powodzenie wszystkim innych którzy biorą udział i pozdrawiam gorąco wszystkich redaktorów i czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czeeeść :D
    Pozwolę sobie to zgłoszenie podzielić na części, dobra?
    Mam na imię Laura, ale w internecie przedstawiam się jako Lillka. Nie piszę tu zbyt często komentarzy, choć koniecznie muszę to zmienić. Mam 12 lat, chodzę do 6 klasy. Bloga znam od roku i czytam go regularnie, ale jak wcześniej pisałam - nie komentuję za bardzo. Charakter jakiś tam jest. Według mojej koleżanki z klasy jestem zabawna. Nie powiedziałabym, ale no każdy ma inny gust. Jestem okropnie uparta. Jak coś chce, to zawsze do tego dążę. Jestem kreatywna, mam mnóstwo pomysłów, na posty też :D
    Teraz przyszła część o moich zainteresowaniach. Bardzo lubię rysować, i chyba nie wychodzi mi to najgorzej. Dość dobrze wychodzą mi portrety i krajobrazy, ale zwierzęta jak 6-latkowi. Sport też uprawiam (tak, tak Laura, wmawiaj sobie że uprawiasz sport, najlepiej jak żresz chipsy). Szczególnie lubię siatkówkę i na to też pójdę na fakultet w 7 klasie. Pływaniem też nie pogardzę, idzie mi to (chyba) szybko, co tydzień jeżdżę na basen. Czasem też pobiegam, zajęliśmy drugie miejsce w sztafecie miejskiej! Następnym hobby jest gra na pianinie. Stukam w klawisze od sześciu lat, ale do szkoły muzycznej chodzę od 4. Umiem już zagrać dużo rzeczy (jeju, jak w tym zgłoszeniu się chwalę xD).
    Blogowanie to też duża część mojego życia. Do blogowania zainspirowało mnie to, bo uwielbiam pisać opowiadania czy jakieś powieści, a to prawie to samo (hah). Postanowiłam się zgłosić na tego bloga, dlatego że już długo go czytam i jest tu bardzo miła i zabawna atmosfera. Pisać zaczęłam od lutego, tego roku. Doświadczenie mam, jestem na blogu filmowa-planeta.blogspot.com, który jest o innej grze, MovieStarPlanet. Błędów ortograficznych i interpunkcyjnych, nie robię, ale czasem drobna pomyłka się zdarzy (jak już, to interpunkcyjna). Z długością i treścią postów, też nie mam problemu. Oczywiście, jeśli mnie nie przyjmiecie na bloga, nie będę pisać komentarzy w stylu "nieee, wiedziałam, że mnie nie przyjmą, mnie w ogóle nikt nie lubi i nigdy mnie nikt nie przyjmie !!!11!!!111!1!11" lub pisać na wstępie "wiem że mnie nie przyjmą, w ogóle po co ja to piszę itp.". Uważam, że mam szansę, może niewielką, ale zawsze jakaś tam jest. Mam wrażenie, że jak pisze się coś takiego to jeszcze bardziej Cię nie chcą (hehe).
    Momio to jedna z moich ukochonych gier, zaraz obok Simsów, MSP i Star Stable (jak chcecie mnie zaprosić to na MSP jestem laurusia1906, w star stable Liv Ravenhand, chamska reklama) Moja nazwa tam to laurusia1906. W momio gram już od 2 lat, ale co jakiś czas robię sobie przerwy od gry. Aktualnie mam 68 level. Nigdy nic nie kupowałam, po prostu żal mi wydawania pieniędzy na piksele.
    Najważniejsze pytanie:
    Dlaczego właśnie ja?
    Mam dużo wolnego czasu, raczej nie będzie postów w stylu " odchodzę, bo mam szkołę " itd. W szkole dobrze się uczę na pewno będzie przynajmniej 5,48 Doświadczenie mam, pisałam już na blogach. Charakter jakiś tam posiadam (choć nie za ciekawy), więc chyba nie będzie zbyt nudno. Screeny robię wysokiej jakości (btw, czytałam dużo zgłoszeń i wszyscy są takimi perfekcjonistami, a mi tam trochę wszystko jedno, ojć). Znaczy się to nie znaczy, że nie umiem robić ss. To akurat potrafię :D Z polszyczyzną jest dość dobrze.
    To już chyba będzie koniec (taaak, nareszcie, wiem wszyscy na to tylko czekali). Więc najważniejsze rzeczy:
    Momio: laurusia1906
    Blog na którym piszę: filmowa-planeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Hejuuu , czytam tego bloga już od dłuższego czasu . Uważam że jest on przydatny i dzięki niemu można dokładniej przyjrzeć . Ale przejdźmy do czegoś o mnie . Mam na imię Magda i mam 15 lat. Jestem osobą cichą a zarazem wybuchową należę również do osób pomocnych . Interesuję się rysowaniem oraz rolkarstwem i łyżwiarstwem figurowym . W " momio " gram od września 2017 r. A moja nazwa to nikidi8. Jeżeli chodzi o doświadczenie w bloggerze to wraz z moją mamą około dwa lata temu prowadziłam bloga na temat jej firmy " Malarnia kreatywna " . Firma zajmowała się prowadzeniem zajęć dla dzieci na temat plastyczno-artystyczny . Niestety szybko zrezygnowałyśmy z prowadzenia bloga ze względu na upadek firmy. link do bloga ---> https://pracowniadusza.com/ . Prosiłabym aby kontaktować się ze mną przez momio a nie przez adrese -mail . Ewentualnie przez adres magdalena.dusza@onet.pl . To tyle o mnie , mam nadzieję że uda mi się dostać do grupy redaktorów .

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń