Menu rozwijane

17 maja 2018

Jak edytować w Gimpie? #1

Hej.
Postanowiłam wznowić "Edytowanie od zera".
Serię nazwałam "Jak edytować w Gimpie", gdyż nie ma sensu wstawiać "Edytowanie od zera #3".
Posty będą się pojawiać co czwartek o 19:30.
Dzisiaj powiem wam, jak szukać ładnych fryzur itd. i je zapisać.
Oczywiście możecie inaczej wyszukać elementy do waszego edita.
Przeglądarka, której używam to Google Chrome.
Zaczynajmy!


1. Jak jesteście na profilu, klikacie "Zbadaj".




2.Wyskakuje wam jakieś okienko. Na górze znajduje się pasek.
Jeśli nie ma tam wyrazu "Application" klikamy strzałkę, którą zaznaczyłam na czerwono.




Wyskakuje nam takie coś.
Na dole jest zakładka (nie wiem, jak to nazwać) "Frames".
Pod nią jest "top", klikamy na strzałkę przy niej.
Pojawia nam się kilka fraz.
Nas najbardziej interesuje "Images", rozwijamy ją.




Szukamy jakichś fryzur (najlepiej, żeby były takiego samego lub podobnego koloru).
Klikamy (nie znam synonimów do tego czasownika, ktoś pomoże?) na fryzurę i wybieramy "Open image in new tab".




Otwiera nam się obrazek w nowej stronie na czarnym tle.
Zapisujemy grafikę.


Ciąg dalszy będzie w następnym poście.

--------------------------------------------------------------------------
Coś o mnie
--------------------------------------------------------------------------
Hejo, nazywam się Paulina. Na Momio: Sweet108.
*wiem, bardzo kreatywny nick*
Moją pasją jest robienie editów i rysowanie.
Kocham książki typu: fantasy, przygodowe.
Jutro mam urodziny, więc dawajcie mi prezy, buahahahaha *żarcik*.
Możecie mi życzyć wszystkiego najlepszego, czy coś.
--------------------------------------------------------------------------

Cieszycie się, że seria zmartwychwstała?
A jak wy szukacie elementów do edita?

7 komentarzy: