Menu rozwijane

18 maja 2018

Nowa dostawa!


Dosłownie przed chwilą do sklepu zawitała nowa, czarno-biała kolekcja ubrań. 

Niestety, na chwilę obecną jestem w stanie pokazać i zrecenzować dla was jedynie wersję damską. Przepraszam, chłopaki!

Zaczynajmy:



Sukienka

Jest urocza, elegancka - mi się podoba. Dyskutowałabym jednak nad jej ceną, bo uważam, że za taki ciuszek nie warto zapłacić trzech szafirów.



Koszula

W sumie, to nie jestem pewna czy to koszula, bo wygląda trochę jak kurtka. W każdym razie, jest nawet ładna, aczkolwiek nie planuję zakupu.

Bluzka

Bardzo zwyczajna, ale może się przydać do stylizacji - jako baza. Cena jest dobra, więc kupiłam ją prawie bez zastanowienia.



Spódnica

Jest, tak jak reszta dostawy, elegancka. Pasek dodaje swego rodzaju charakteru. Jest tania, więc naprawdę warto kupić - jestem pewna, że znajdzie zastosowanie w wielu lookach.


Spodnie

Osobiście, mi się nie podobają. Pospolite, o ile można tak nazwać spodnie, w kratkę, niezbyt ładne. Przynajmniej dla mnie. Do tego nie są warte swojej ceny.



Buty

Świetne. Chyba mój ulubieniec tej dostawy.



Włosy

Co do nich mam mieszane uczucia. Są ładnie pokolorowane, kojarzą się z Melanie Martinez, a środkowy wariant jest w ślicznym fiolecie. Z drugiej jednak strony, coś mi w nich nie pasuje. Nie jestem pewna, co takiego, ale to chyba przez tego koczka na środku głowy.


Torebka

Kolejna z torebek, które nasz avatar trzyma w ręce. Jest ładna. Kupiłam głównie ze względu na cenę.


Kamizelka

Tutaj jestem miło zaskoczona. Pasuje do butów, które widzieliśmy wcześniej, jest tania i ładnie się prezentuje. Polecam, Ewa Wachowicz


Okulary

Są naprawdę zwyczajne, a jedyne co odróżnia je od innych okularów przeciwsłonecznych, jakie widzieliśmy do tej pory, jest ich kształt. Nie podobają mi się, ale wiadomo - każdy ma inny gust.


Soczewki

Są... nie, nie są wyjątkowe. Już kilka podobnych mogliśmy zakupić na naszej kolorowej stronce. Nie przymierzam się do wydania na nie dwóch szafirów. Naprawdę nie jestem co do nich pozytywnie nastawiona.


To by było na tyle!
A wy? Jak oceniacie kolekcję?
Co kupiliście?


2 komentarze:

  1. Kocham 9/10. Nie podobają mi się tylko włosy.
    Kupię prawie wszystko, aww.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie mocne 8/10. Nie kupilam spodni i sukienki bo nie starczylo kasy i okularow oraz soczewek bo sa brzydkie. Jedna z najlepszych kolekcji

    OdpowiedzUsuń