Menu rozwijane

19 maja 2018




Dzisiaj o 18:30 Momio dosięgnie zaraza.
Ekipa MyMomio postanowiła uratować 10 momiowiczów (i Zal, bo jest fajna). Jeśli chcesz przeżyć tę apokalipsę koniecznie przyjdź
do schronu w pokoju użytkowniczki Zaladea o godzinie 17:30.
Kod do pokoju to 2609!
A i przy okazji urządzimy w schronie urodziny Sweet108! 
 (tak Zal nie umie pisać scenariuszy apokalipsy)


Było fajnie, aż tu nagle...
Nadeszła 18:30!
Całe momio zginęło.
Przeżyłyśmy tylko my.
I osoby zakopane w ziemi.

Przyszła też do nas Sweet! Zdążyła w ostatniej chwili! 
Urządziłyśmy jej urodziny, bo czemu by nie.
Każdy na pewno marzy o urodzinach w schronie.



 Impreza była bardzo fajna.
No... Oprócz tego, że reszta momio nie przeżyła.
Ale... 
Dzięki pomocy naszego super programisty Pejpier momio pwróciło jejejejejejejejej.
Dziękujemy Ci Pejpier!!!
Oto dzień, w którym wstawiam wasze piękne grafiki.


Wykonana przez TuPi.


I przez Pejpier.
Obie piękne kocham je.
 


13 komentarzy:

  1. Kiedy nie ma co pisać na blogu, więc co 2 post jest o tym, że jest impreza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co 2 to nie.
      Chyba, że chodzi ci tylko o moje posty. Jeśli tak to masz rację, teraz mam dużo nauki, do tego dokładają się pewne sprawy prywatne... Dosyć ciężko mi teraz.

      Usuń
    2. Jak taka odważns, to nie pisz z anonima. To, że ktoś nie podaje tożsamości i hektuje anonimowo, to znaczy że się boi.

      Usuń
  2. No nie wiem... Skoro będzie tam ta gupia sweet to tam będzie większa apokalipsa ://

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego te imprezy sa zawsze wtedy kiedy nie ma mnie w domu >:[

    OdpowiedzUsuń
  4. Zal, ja Ci przecież wysłałam grafikę... xD

    OdpowiedzUsuń