Menu rozwijane

12 maja 2018



Ekipa MyMomio ma zaszczyt zaprosić wszystkich czytelników na Dziką Imprezę, która odbędzie się w dżungli (Pokoju użytkowniczki Zaladea) o godzinie 17:30.
Kod do pokoju to 8642!
 Wszystkich czytelników prosi się o założenie odpowiedniego stroju na wędrówkę po dzikiej dżungli.
Osoby bez odpowiedniego stroju zostaną wyrzucone.
UWAGA!
Ekipa MyMomio nie ponosi odpowiedzialności za wszystkie choroby, ugryzienia i inne takie spowodowane w dżungli przez kanibali i dzikie zwierzęta.


Tak tak, oto to na co czekaliście.
Screeny z imprezy!

ja wiem, że mam talent, nie musicie mi mówić
ale jak chcecie to mówcie
 
Wszystko na imprezie było fajnie, aż tu nagle...
Z dżungli wybiegli kanibale!
Udało mi się zbudować schronienie, by nas niedosięgli. 
 
 Oprócz kanibali były jeszcze dzikie zwierzęta.
Pozdrawiam TuPi co mnie zjeść chciała.

Ale jest coś co łączy ludzi, kanibali (tak kanibale, to nie ludzie) i zwierzęta.
Oczywiście są to piosenki Sławomira.
 

Nagle.
Schronienie się rozpadło.
I wszyscy sobie biegali.




Na koniec przyszła do nas Lena.
Kocham cie.
Impreza była fajowa, ale dużo osób wystraszyło się kanibali i dzikich zwierząt i pouciekało
Pozdrawiam wszystkich którzy byli tam od początku do końca i wytrwali tyle w dzikiej dżungli.
Kolejna impreza powinna się odbyć w tę sobotę.
 No to.

Do następnego!

8 komentarzy: