Menu rozwijane

23 maja 2018

Nowe Meble!

Cześć!
Dziś środa i nie mogło zabraknąć nowej dostawy mebli, które są w stylu "zamkowym". Na momio już były takie motywy mebli, które są eleganckie i typowe do pałacu. Ja osobiście nie jestem zachwycona tymi meblami. Myślę, że momio mogło bardziej postarać się i wymyślić coś lepszego i oryginalniejszego. Oczywiście meble nie są jakoś źle wykonane, bo są na prawdę dobrze zrobione graficznie. 

 Krzesło
W sumie to ciekawe jest to krzesło, ale też nie powala jakoś. Jak bym już podobne widziała na momio. Cena jest też wysoka jak na takie krzesło choć i tak jest to dobra cena niż na te ceny, które były na początku istnienia pokoi. 

 Kominek z lustrem
Wygląda to ciekawie i na pewno czegoś takiego na momio w meblach jeszcze nie było. Jest to dosyć spory mebel, więc też cena jest wyższa. Raczej też nie kupię, gdyż nie będzie mi to potrzebne.

 Tapeta
Zwykła, nudna tapeta, które też jednak może się przydać. Jest ona uniwersalna, ponieważ jasny kolor pasuje do wielu innych kolorów mebli. Cena również jest okej, więc rozważam kupno.

 Dywan
Kojarzy mi się te wzór z takim, który występuje w pałacach indyjskich choć można też tu przypasować inne style. Z kupnem raczej powstrzymam się na razie.

 Harfa
To jest jeden z lepszych dodatków tej dostawy. Jest dobrze wykonana i wygląda ślicznie. Niestety cena mnie nie przekonuje gdyby była za diamenty to może bym kupiła.

Komoda
Została ładnie wykonana i sama w sobie jest ładna, wiec można powiedzieć, że kupno jej jest dobrym pomysłem. Ja jeszcze raczej to przemyślę, gdyż nie posiadam mebli, które mogły by do niej pasować.


Podobają wam się meble?
Co już kupiliście?

1 komentarz:

  1. ładne meble, ja jednak nic nie kupiłam. Najbardziej podoba mi się krzesło. :d

    OdpowiedzUsuń