Menu rozwijane

23 maja 2018

Nowa dostawa!

Witam!
Wczoraj na momio pojawiła się dostawa związana ze znakiem zodiaku bliźniąt.
Szczerze, trochę się na niej zawiodłam, nie jest ona brzydka, ale myślałam, że wymyślą coś kreatywniejszego.


Sukienka jest typowo grecka, podoba mi się, choć nie wiem jaki związek ma do bliźniąt.


Zwykła bluzka ze znakiem zodiaku, która pojawia się w każdej dostawie. 
Jest ładna i tania, kupiłam ją.


Buty też są ładne.


Choć cena mi nie odpowiada, to kupiłam spinkę. 
Bliźnięta to mój znak zodiaku, muszę mieć wszystko!


Kolczyki podobają mi się najbardziej z całej dostawy.
Są śliczne.


Dostawa podoba mi się, ale jak pisałam, liczyłam na coś kreatywniejszego.
Kupiłam z niej wszystko, aby chwalić się tym, że jestem spod bliźniąt.
Jak coś to mam urodziny 31 maja, możecie mi dawać prezenty.

Podoba wam się dostawa?
Jaki macie znak zodiaku?

Do następnego!


5 komentarzy:

  1. Sukienka kojarzy mi się z piżamą XD.
    Nie dam ci preza, buahaha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem z spod znaku bliźniąt :D Mam urodziny 25 maja :D

    OdpowiedzUsuń