Menu rozwijane

16 maja 2018

I see colors #1 - Różowy

Hej! (Oryginalnie, wiem. Wiem)

Jestem redaktorką przyjętą na okres próbny przy ostatnim naborze. Mam na imię Dominika, mój nick na Momio to Sillaia. Musicie o mnie wiedzieć (na chwilę obecną) tylko tyle, że jestem ogromną fanką Star Wars, Wiedźmina, Wyspy Potępionych, Pentatonix i Superfruit.

Żeby nie przedłużać, przejdźmy do sedna!

Jak widzicie, nadałam jej nazwę ,,I see colors”. A to dlatego, że – jak można wywnioskować – będzie traktowała o kolorach. Konkretniej, to wybieracie jeden kolor, o którym piszę. Opisuję go pokrótce, a potem przechodzimy do sedna, czyli do stylizacji. Stylizacji z właśnie tą barwą i innymi, które moim zdaniem do niego pasują. Nie jestem najlepsza w tłumaczeniu, więc może zobaczcie sami.

~



Dzisiaj na tapetę bierzemy kolor różowy. I'm a Barbie girl, in a Barbie wooooooorld. Ostatnio mieliśmy dostawę ubrań właśnie w tej barwie, więc... dobrze się składa.
Róż jest kojarzony z płcią żeńską. Dlaczego? Pewnie dlatego, że niebieski przypisuje się mężczyznom, hah.

Nie, nie, nie.

Ponieważ czerwony jest kolorem miłości, a różowy to po prostu jeden z jaśniejszych jego wariantów, już od kilkudziesięciu lat jest utożsamiany z kobietami. Bo przecież kobiety to miłość w czystej postaci!

Różowy jest barwą delikatną, choć nie we wszystkich jego odcieniach. Bo mamy na przykład ten pastelowy róż, ale również ostry i ciemny. Generalnie jest uważany za kolor dziecinny, ale w dzisiejszych czasach nie powstydzą się go też dorosłe kobiety.
Przyznać się, dziewczyny, kto za dzieciaka nienawidził różowego, a teraz za nim szaleje?

Różowy i czarny ~

Odcień różowego zbliżony do koloru gumy balonowej (albo ogólnie mocniejsze róże) świetnie komponuje się z kolorem czarnym. Moja stylizacja nie jest jakaś wow, bo bida w kraju i momiowa szafa świeci pustkami, ale chyba udało mi się pokazać jak świetnie te dwa kolory wyglądają razem.


Różowy i szary ~

Zaś zimne, pudrowe odcienie różu połączone z szarościami tworzą lekki, wręcz cukierkowy look. Ten, który widzicie niżej, wydaje mi się być typowo szkolny, mam rację?

~ Różowy i żółty ~

W tej stylizacji widzimy połączenie dwóch żywych, pozytywnych kolorów. Ostra żółć i ciemny róż tworzą naprawdę energiczny look!

Dajcie znać, która stylizacja podoba wam się najbardziej!
Jaki kolor chcecie zobaczyć w kolejnym poście?

5 komentarzy:

  1. Fajnie!
    Najbardziej mi się podoba ostatni look, a w kolejnym poście może biały?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna seria, powiem szczerze, że każda stylizacja jest ładna, ale najbardziej podoba mi się 2 stylizacja. W następnym poście może być czarny hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Może w kolejnym poście zielony?

    OdpowiedzUsuń