Menu rozwijane

25 maja 2018

Nowa dostawa!


Hej!

Do sklepu właśnie zawitała nowa kolekcja, którą tu dla was zrecenzuję. Jak zauważyłam, jej elementy zostały dodane do ubrań przy rejestracji.

Jest to kolejna z dostaw, które zostają z nami na... zawsze. Około.

Zapraszam do czytania! 


Bluza

Jest zwyczajna, czarna, ale te cekiny (?) na rękawach dodają jej takiej... inności. Tak, to chyba dobre określenie. W każdym razie, jak wszystkie inne ubranka w tej dostawie, jest tania - wniosek taki, że warto kupić.

Koszula

Podoba mi się. Nie jest jakaś szczególnie wyjątkowa, ale z pewnością zapasuje do wielu stylizacji. 


(Przepraszam, że nie uchwyciłam ceny z m+ czarnej bluzki. Mocno nie umiem w logiczne screeny)

Bluzka I

Jest prosta, wręcz bardzo prosta, ale lubimy proste rzeczy, prawda? Nie za bardzo podobają mi się te nadruki na rękawie i biodrze.

Bluzka II

Tak samo, jak poprzednik, jest bardzo prosta, ale jestem przekonana że warto ją mieć w swojej wirtualnej szafie.


Bluza

Również jest bardzo zwyczajna. Niemniej jednak, przy tym jest bardzo tania, a idąc moim tokiem rozumowania - jak coś jest tanie, to biorę.

Bluzka

Ładne. Ładne, i nic więcej.



Bluzka

Bardzo mi się podoba. Jest słodziutka, wygląda trochę jak piżama, a te zbyt długie rękawy zdecydowanie dodają jej uroku.

Top

Szczerze, to nie wiem, co mam o tym myśleć. Jest prawie identyczny do tego, jaki nasze avatary noszą ,,pod" tym, co na nie ubierzemy. Prościej, mamy już coś podobnego, ale za darmo.


Podkoszulek

Kupiłam, ale nie wiem do czego może mi się przydać. Generalnie będzie pasował do dziecięcych - nie, nie, nie, zły przymoiotnik - lekkich stylizacji.

Bluzka

Jest bardzo, ale to bardzo uniwersalny. Będzie wyglądał dobrze z dosłownie wszystkim. Polecam, Ewa Wachowicz.


Podkoszulek

Eh... nie jestem co do niego przekonana. Kolory są... dobre, ale ten motyl według mnie nieco psuje efekt. Przywodzi mi na myśl moje ciuchy, jakie nosiłam za dzieciaka, hah.

Bluzka

Uważam, że ta wersja kolorystyczna prezentuje się trochę lepiej od czarnej.


Jeansy

Są świetne, ale już kilka podobnych mam w posiadaniu.


Shorty

Też są ładne, i też uniwersalne.

Dresy

Są... ok. Nie jakieś porywające, ale fajnie, że nie mamy tylko eleganckich spodni.




Spodnie I

Um... mi się nie podobają. Przypominają mi worek na ziemniaki, nie wiem jak wam.

Spodnie II

Tych też nie mam zamiaru kupować. Może to przez kolor...?


Dresy

Miałam zamiar je zakupić, ale gdy je ,,założyłam"... ugh... jakoś mi przeszło, tak to ujmę.



Spodnie I

Nie są jakieś powalające, ale na pewno się przydadzą!...

Spodnie II

...tak samo, jak te.


Dresy

Tak, jak z dresami wyżej.


Buty I

Są bardzo ładne. Kupiłam od razu.

Buty II

Naprawdę ,,pospolite", o ile tak można o nich powiedzieć, sandały. Będą świetnie wyglądać z sukienkami.


Szpilki

Są BOSKIE. Mają śliczny kolor, i idealną cenę.

Baletki

Co do nich mam mieszane uczucia. Są bardzo... mdłe (?) Bo nie chcę użyć określenia ,,nudne".


Klapki

Tanie, to biorę. 
~ Sillaia, 2018

Buty sportowe

Są baaaardzo fajne. Na pewno znajdą u mnie zastosowanie.


Buty I

No nie wiem. Tutaj też się waham co do zakupu, bo niby mają ładne kolory, ale jakoś dziwnie wyglądają na stopie.

Buty II

A te mi się podobają. Są naprawdę ładne!


Włosy

Ode mnie ,,nie". Nie kupię za nic. Kolory są... takie sobie, żeby nie ująć tego w zły sposób. Grzywka jest trochę za nisko, a ten kok najzwyczajniej w świecie nie pasuje do tejże fryzury. Nie-e.


Włosy II

Aha, dawno nie widziałam krótkich damskich włosów na Momio. To chyba dobrze, że się pojawiły, prawda?


Szminka

Widziałam ją już tyle razy - albo przynajmniej podobne - na naszej kolorowej gierce, że moja reakcja zawsze wygląda mniej-więcej jak jedno, głębokie westchnięcie. Ładna, ale nie kupię, bo już mam.


Makijaże

Są bardzo ładne. Zakupiłam ostatni wariant.


Piegi

Wyglądają jak zaskórniki, hah.
Chyba nie kupię, ale zdanie jeszcze mogę zmienić, bo coraz więcej momiowiczów dookoła je ubiera.


Okulary I

Po co to komu? Żeby pokazać prestiż?

Okulary II

Nie kupię ze względu na kształt.


Soczewki

Obie pary wyglądają mocno creepy, ale mimo to są dość ładne. Na pierwszy rzut oka myślałam, że w pierwszych z nich jest rozbite szkło, hah.


A wy, co myślicie o tej dostawie?
Kupiliście coś?
A może liczyliście na coś lepszego?

4 komentarze:

  1. Jak ja wchodzę do sklepu i patrzę ile jest tych ubrań to takie "OJ CO TU SIĘ ODJANIEPAWLIŁO" 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa jak dla mnie jest śliczna, nie przesadzona. A na dodatek prawie wszystko jest tanie. Ilość też mnie zachwyca hah

    OdpowiedzUsuń
  3. Do ubrań początkowych dodano także dwie pary włosów, których nie ma w sklepie, a kiedyś były.

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepsza dostawa na momio jaką widziałam. mnóstwo nowych rzeczy <3 i są śliczne!

    OdpowiedzUsuń