Menu rozwijane

21 maja 2018

Hot or not #42

No cześć.
Postanowiłyśmy przywrócić na bloga Hot or Not!
Seria była przez was lubiana, a jak pewnie wiecie Cermenina i Disnow, które to prowadziły odeszły z bloga.
Serię będą prowadziły inne osoby, ale zasady nadal pozostaną te same.
Wszystkie looki z #myhorn będą oceniane po kolei, każda stylizacja (z wyjątkiem tych wstawianych pod rząd przez jedną osobę) na # zostanie umieszczona w Hot or Not.

Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot.

Sophie 16



Zaladea:
Look bardzo mi się podoba. Choć wolę bardziej wyraziste looki, to ten mnie urzekł. Nie jestem do końca pewna dlaczego, ale te soczewki i makijaż niezbyt ze sobą współgrają. Zdjęłabym do i tyle. Wyrzuciłabym też na pewno animo, bo troszkę psuje całość. Moja ocena to hot

EwciaaQQ:
Look bardzo ładnie prezentuje się, ale jednak nie jest do końca mój styl i może dlatego coś mi w nim też nie pasuje. Jest tu odrobinkę za biało i tło zlewa się strasznie ze stylizacją i ciężko jest skupić uwagę na postaci i na to w co jest ona ubrana. Dodała by tu odrobinkę ciemniejszych kontrastów i być może poprawił by się look. Ocena not+


Alonis



Zaladea:
Według mnie twarz i strój to zupełnie inne looki. Wystarczy sobie zasłonić ręką.
Obie części podobają mi się oddzielnie, lecz razem niezbyt. Wystarczyłoby zdjąć tę bluzkę z kaktusami i zmienić buty, a może byłoby lepiej. Ocena hot/not 

EwciaaQQ:
Typowa, żółta czapka Alonis musi być przy jej looku. Sama stylizacja nie jest do końca w moich klimatach. Plus za to, że widać tu eksperymentowanie i rzeczy nie są z jednej dostawy. Odniosłabym się jeszcze do tego, że cały dół jest ślicznie dobrany, a góra jest tak na prawdę w zupełnie innym stylu co daje nietypowe i zupełnie odważny styl. Ocena hot/not


 Yookine


Zaladea: 
Dosyć prosty look, ale ma to jakiś urok. Podobają mi się te czerwone elementy, ale nie wiem co tu do jasnej ciasnej robią te żółte okulary. Nie wiem do czego mogłyby pasować. 
Moja ocena to również hot/not.

EwciaaQQ:
Połączenie kolorystyczne jest bardzo dobrze dobrane. Odrobinkę żółci, czerwieni i jakieś jasne kolorki. Look jest bardzo prostym lookiem, ale jest to jego ogromny plus. Patrzy się na niego przyjemnie. Przyczepiłabym się jedynie do tła, które jest tu nie potrzebne i zmieniłabym na jakieś inne. Ocena  hot/not

xXxArbenxXx


Zaladea:
Ta twarz jest zaje... fajna. Kocham cię za to. Dół niestety niezbyt do niej pasuje. Bluzę w moro można by zamienić na coś czarnego, a bluzkę na zwykłą białą, bez tego czerwonego prostokąta z napisem momio. Look jest na poziomie tego pierwszego. Ocena to hot-


EwciaQQ:
Jejku ta twarz jest świetna. Połączenie tej maski z białymi soczewkami daje spektakularny efekt. Zmieniłabym jednak odrobinkę dół. Chodzi tu najbardziej o bluzkę i bluzę, które w tym looki nie pasują. Dałabym coś może czarnego co by tu bardziej pasowało i dało świetną całość. Ocena hot-



Zachęcamy do zgłaszania looków pod #myhorn!
Dziękujemy za zgłoszenia i czytanie! 

6 komentarzy:

  1. Już myślałam, że moja ulubiona seria umarła hah.
    Moje oceny:
    1. hot/not
    2. hot/not
    3. hot-

    OdpowiedzUsuń
  2. JESZCZE ŻYJE I ODŻYJE, MÓWIĘ WAM! XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na moje oko
    1.hot tylko animo mi nie pasuję
    2.not niby taki styl emo lecz ta czapka i inne dodatki nie
    3.hot/not nie wygląda to dobrze, ale do siebie pasuję
    4.hot/not ta maska czy makijaż tu nie pasuję do tego ta lama dodaję tylko słodyczy

    OdpowiedzUsuń