Menu rozwijane

11 maja 2018

Nowa dostawa!

Witajcie!
Jak tam u was? U mnie od kilku dni strasznie gorąco i tak mi się nic nie chce zasiadać do komputera, ale jednak jest okazja do napisania nowego posta. Dziś kolejny piątek i kolejna dostawa na momio zawitała. Dostawa jest w szczególności w motywie moro choć włosy totalnie nie pasują do tego stylu zresztą później to opiszę. Jeżeli chodzi o to czy dostawa mi się podoba to powiem szczerze, że nie są to moje klimaty, ale udało się znaleźć kilka perełek. 


*przepraszam, że na skreenach jest "MrsMomio", ale również na tego bloga robiłam skreeny. Wkrótce skreeny zostaną poprawione*

Damska wersja
 Kombinezon 
Tu mamy typowy strój z typowym wzorem w moro. Szczerze to podoba mi się, gdyż ma to coś w sobie, ale przyznam się jeszcze nie kupiłam. Odpycha mnie jednak ta cena jest odrobinkę za wysoka. 

 Bluzka
W sumie to tak letnia, fajna bluzeczka. Na pewno wyrzuciłabym tą gwiazdkę i dała coś innego i może prezentowałoby się to odrobinkę lepiej. Oczywiście kupiła, gdyż cena mi na to pozwoliła.

 Spodnie 1
Na prawdę fajne spodnie w moro. Takie typowe moro na tych spodniach wygląda cudnie i jeszcze nie posiadałam w szafie takich spodni i też dlatego postanowiła kupić je.
Spodnie 2
Coś mi w nich nie pasuje. No po porostu nie wyobrażam sobie ich w jakimś moim looku. Cena jest dobra, wiec większość momiowiczów je kupi. Ja jednak nie zdecyduję się na zakup. 

 Spodnie 2
Są to dwie pozostałe wersje kolorystyczne i bez momio plus.

 Buty 
Aww jak je tylko zobaczyłam wiedziałam, że od razu je kupię i tak zrobiłam. Buty wyróżnia ciekawy dodatek na jednym z nich i co prezentuje się ślicznie. Cena jest po prostu idealna. 

 Dodatek
W sumie to fajne są one i w dodatek fajnie wygląda ten pasek na ręku. Cena zachęciła mnie do kupna.

Maska 
Nono coś naprawdę ciekawego i zarazem przerażającego. Na prawdę można z nią zrobić mrocznego looka. Postanowiła, że kupię ją zważając na dobrą cenę.

Maska robota
Również coś ciekawego i odmiennego. Tu jednak nie skusiłam się na zakup, gdyż jednak cena mnie odpycha. 

Włosy 
I tu totalne zaskoczenie, gdyż włosy moim zdaniem mega nie psuję do reszty dostawy. Zwłaszcza chodzi mi o kolory różu. Jednak same w sobie włosy są śliczne choć odrobinkę nie pasujące do mojego stylu. Po chwili zastanowienia kupiłam wersję kolorystyczną z jasnym blondem.

Bolerko
W sumie nie wiem co mam myśleć. Nie jest to jakoś mega i w ogóle, ale ma jednak coś w sobie. Raczej nie planuję zakupu.

Okrycie Wierzchnie
Nie mam pojęcia jak można to do końca nazwać, bo niby jest w kategorii okrycia wierzchnie, a jednak pasuje mi to bardziej do jakiejś bluzki czy coś w tym stylu. To jest jedyna rzecz nad którą nadal się zastanawiam czy kupić.

Okrycie Wierzchnie 
Jest to coś bardzo ciekawego i w sumie fajnego. Kupiłam bez zastanowienia, gdyż cena kusi.

Okrycie Wierzchnie
Jest to część garderoby bardzo podobna do poprzedniej choć parę detali różni się. Tu raczej nie skusiłam się na zakup.


Podoba wam się dostawa?
Co kupiliście i ile wydaliście?

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. ooo dokładnie Fortnite, to stąd kojarzyłam te niektóre rzeczy :)

      Usuń
  2. Dostawa jest ciekawa i inna niż te zazwyczaj dodawane przez Momio. Kupiłam wiele rzeczy. c:

    OdpowiedzUsuń