Menu rozwijane

25 maja 2018

Momio lite!

Cześć!
Dzisiaj jest 25 maja.
Momio Lite zawitało na polski serwer.
Jeśli zastanawiacie się jak to wszystko wygląda, w tym poście pokażę wam szczegółowe omówienie.


Przypomina profil zwykłego momiowicza.
Na pierwszy rzut oka jedyne czym się różni to kółko zamiast gwiazdki.
Profil różni się jeszcze paroma rzeczami, ale wiemy o nich dopiero gdy nasze konto jest ograniczone.


Nie możemy dodać żadnego zdjęcia.
Look oczywiście się da, po prostu nie mam poziomu ech.
 

Po kliknięciu na zdjęcie wyskakuje nam taka informacja.
Wyświetla się to zawsze, gdy chcemy robić coś, co ogranicza nam momio lite.


Zablokowana jest też opcja wybrania szkoły.
No i opis musimy pisać emotkami.

Kolejną dosyć ciekawą rzeczą jest to, że nie widać naszych komentarzy pod chmurkami.
Nie wiem czy to jakiś błąd, czy tak powinno być.
Dziękuję Sweet108, bo dzięki niej się o tym dowiedziałam.


 Jak widzimy Sweet wyśmiewa się, że nie mogę normalnie pisać.
Są tam również 4 komentarze.
Ale gdy chce się je zobaczyć...

...Jest tam tylko komentarz Sweet.
Jeśli mi nie wierzycie, sami możecie to zobaczyć.

Przejdźmy teraz do czatowania.


Tak wygląda czatowanie w momio lite.
Jak widzicie mogę pisać tylko emoji.
Gdy kliknę w "Dlaczego tylko emotki?" pokazuje mi się to samo, co gdy klikałam w zdjęcie na profilu.
Oczywiście zdjęć tutaj również nie możemy wysyłać.
My, osoby bez momio lite, też musimy pisać do tych z ograniczoną wersją emotki.

Można tu zauważyć, że nawet nie dostałam tamtych wiadomości.
Nie wiem czy to bug, może przez IP, albo po prostu zrobili tak specjalnie.
Na drugie konto wiadomości normalnie dotarły, ale te co napisałam mi skasowało.


Ze zdjęciami jest tak samo.
Nawet nie posiadamy opcji "zdjęcie".
Wszystko inne możemy normalnie wysyłać.

Jak rozpoznać osoby z momio lite?

To bardzo proste!
Wystarczy spojrzeć na gwiazdkę, która w przypadku wersji lite jest kółkiem.



Teraz przejdźmy do czegoś co bardzo mnie zdziwiło.

Nie możemy nadawać imion animo!
Dlaczego? Nie wiem.
Może wpadli na pomysł, że można się kontaktować poprzez imię animo?
To jedyne co mi przychodzi do głowy.
 


Co do pisania postów.
Również nie można wstawiać zdjęć i dostępne są tylko emoji.

Gdy napiszemy wiadomość nie wyświetla się pod naszym profilem jak to zwykle bywa.


Przykładowa wiadomość.

A pod profilem tylko Sweet.
Nasze komentarze pod zwykłymi postami również znikają.
Nie wydaję mi się, abym musiała to wam pokazać na screenie.
 Co do udostępnionych wiadomości - normalnie się pokazują.
 

Jak na ten post to tyle.
Mam jeszcze parę pomysłów, ale do nich potrzebny jest większy poziom na momio.
Może jutro uda mi się wbić i napiszę drugą część.
Jeśli macie jakieś pytania co do momio lite możecie je napisać w komentarzu.
Jeśli chcecie, możecie mi dać momo, nick wiele razy pojawił się w poście, więc nie ma po co go tu pisać.

Co sądzicie o momio lite?
A może wam udało się odkryć coś ciekawego w momio lite?
Jeśli tak koniecznie napiszcie w komentarzu!

Do następnego!

8 komentarzy:

  1. To momio lite jest beznadziejne... Tylko te emotki i emotki 😐 Normalnie trzeba wymyśleć już emotkowy słownik dla momio lite, czyli co oznacza dana emotka 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazywanie animo jest zablokowane, ponieważ na Momio Lite można posługiwać się TYLKO emoji. Jak widać nie ma żadnych wyjątków �� Użytkownicy Momio Lite nie mogą mieć możliwości złamania regulaminu, gdyż ich dane nie są zapisywane, a tym samym nie mogą zostać ukarani ��

    OdpowiedzUsuń
  3. wiedziałam że look można wysłać bo na kłódce looku pisało 13 a na zdjęciach był paragraf

    OdpowiedzUsuń