Menu rozwijane

20 maja 2018

I see colors #2 - Biały



Hej! To już druga część mojej serii ,,I see colors" która - przynajmniej sądząc po miłych komentarzach - przyjęła się dobrze. Bardzo wam dziękuję!

Pytałam się was, jaki kolor chcielibyście zobaczyć w kolejnym poście. Niestety, każdy wybrał inny, a co za tym idzie nie mogłam ,,pójść za głosem tłumu", jak to mówią. Więc wybrałam biały, bo to jeden z moich ulubionych kolorów.
Jak widzicie, aż musiałam zmienić tło loga, hah

Trochę o tej barwie:

Kolor biały kojarzony jest z czystością i niewinnością. Choć mówi się, że osoba opisująca siebie białym kolorem jest samotna, ma niskie poczucie własnej wartości, postrzega świat wyłącznie z własnego punktu widzenia, to białe ubrania są modne w każdym sezonie. Są tak uniwersalne, że nigdy nie wyjdą z mody. 

Podobnie jak z kolorem czarnym, białe ubrania i dodatki bardzo dobrze komponują się z innymi barwami. 

To, co nasze oczy odbierają jako biel, jest najjaśniejszym odcieniem szarości. Może ona występować w różnych temperaturach - gdy przyjmuje lekko żółtawe zabarwienie, jest kolorem ciepłym, a kiedy indziej możemy w niej dostrzec delikatnie niebieskawy odcień.

Jej charakterystyczną cechą jest to, że jako jedyny z kolorów odbija, a nie pochłania światło.

Przejdźmy do sedna, czyli do tego na co pewnie czekacie. Na początku chcę tylko wspomnieć, że ponieważ biel pasuje do DOSŁOWNIE wszystkich innych barw, wybrałam po prostu moje ulubione zestawienia.

~ Biały i niebieski ~




Te dwa kolory zestawione razem przypominają pogodne niebo, albo morską pianę (na poetę mnie wzięło, przepraszam). Za późno zauważyłam, że nie zdjęłam kolczyka z nosa, ups. Wybaczcie! Choć w sumie... z nim to nie wygląda tak źle.

~ Biały i czarny ~

Wiem, że to może banalne zestawienie, ale nie mogło go tu zabraknąć! To chyba moja osobista ulubiona stylizacja z dzisiejszego posta, tak na marginesie.

~ Biały i zielony ~


Czyli barwy, które razem od razu przywodzą na myśl wiosnę - dlatego też użyłam w tym looku wianka i róży. Czy czujecie ten powiew świeżości? Ja też nie, spokojnie.
ty i czysty, który dopiero domaga się uznania

Koniecznie dajcie znać, który z powyższych looków podoba wam się najbardziej!
Jaki kolor chcecie zobaczyć w kolejnym poście?


10 komentarzy:

  1. Może w kolejnym poście zielony?
    Najbardziej podoba mi się look nr 3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Look nr. 1 jest świetny!
    Zgadzam się z Zal, w kolejnym poście poprosimy zielony ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S: Nie wiem, kto przy wszystkich Twoich postach klika "mogło być lepiej", ale znajdę go i... I coś zrobię.

      Usuń
  3. podoba mi się biały i zielony :)
    ja bym bardzo chciała czerwony ^-^

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne looki, w następnym poście chętnie zobaczyłabym zielony lub żółty
    ah, no i pierwsze zdjęcie bym zmniejszyła, bo na komputerze wychodzi poza pole posta
    nie żeby coś. poza tym super pościk

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne look'i, jednak mi najbardziej podoba się pierwsza stylizacja. Może w następnym poście zielony lub niebieski? c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Mało oryginalne looki, może dałoby się zrobić coś bardziej "innego" i ciekawszego? ;)
    chodzi mi tu o więcej dodatków, jakieś ciekawe połączenie kolorystyczne, a nie stylizacje rodem "każda gerla na momio".

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli mam być szczera to żaden look mnie nie urzekł w stu procentach. To prawda- looki nie są złe, jednak czegoś mi w nich brakuje. Są takie "oczywiste" i zwykłe. Tak jak mówiła dis - możesz pobawić się dodatkami, aby uzyskać ciekawszy efekt. Jednak seria jest naprawdę świetna, gratuluję pomysłu.
    ~Mafisiaa
    Ps. Nie odbieraj moich słów jako hejt, a raczej jako radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju robisz bardzo dobre posty
    obróbka graficzna jest tak przyjemna do oglądania <3

    OdpowiedzUsuń