Menu rozwijane

07 maja 2018

Poniedziałkowe prezenty!

Cześć!
W zeszły poniedziałek na momio pojawiły się nowe prezenty. Konkretnego tematu nie mają, ale jedno co ich łączy to pastelowe kolorki i taki słodki styl(?). Mi osobiście podobają się, ale też nie są do końca w moim guście. Wolę raczej taki stonowany i elegantny styl ubioru na momio choć czasami moje looki wyrywają się z schematu.


 spodnie
W sumie to podobają mi się. Są dosyć inne od pozostałych prezentów. Wyróżnia ich to, że jest na nich kratka co nadaje im poważniejszego stylu.
bluzka
zwykły crop-top z czarnym nadrukiem. Cena na pewno jest za duża w sensie 1 szafir to nie jest majątek, ale jednak to szafir. Zmieniła bym to na diamenty.

 Bluza za diamenty
Nie wiem co mam myśleć. Jest to noo typowa bluza, ale jednak ma te rękawy innego koloru co nadaje takiej oryginalności.
Bluza za szafiry
W sumie podoba mi się to, że ten nadruk jest czerwony, a nie np. czarny. Ta czerwień odgrywa ważny element tej bluzy.
Spódniczka
Ciekawa na prawdę ciekawa. Podoba mi się to, że jest tu kratka i ma te pastelowe kolorki.

 Sukienka
Połączenie krótkiej spódniczki z bluzą wygląda fenomenalnie. Cena jest niczego sobie.
Bluza
hmm nie jest to coś pięknego ani oryginalnego, ale raczej większości momiowiczom spodoba się.


 Buty
Awww kocham te buciki! Skarpetki plus białe buty to coś pięknego i na dodatek ta cenaa.
Opaska na oko
Powiem tak pomysł ciekawy, ale sama opaska na momiowiczce wygląda już mniej ciekawie. Jest ona po prostu za duża.

 Czapka
Nie lubię czapek na momio.
Torebka
Zwykła prosta torebka na ramię, ale jest ciekawa i na pewno przyda się do wielu stylizacji na momio.

Włosy
Pomysł z tym ułożeniem jest świetny i włosy wyróżniają się na momio. W sumie nie jest to do końca mój styl, ale i tak użyłam ich w looku, bo są śliczne.


Jak wam podobają się prezenty?
Podarowaliście już komuś jakiś?

2 komentarze: