Menu rozwijane

30 kwietnia 2018



Ekipa MyMomio ma zaszczyt zaprosić wszystkich czytelników na Disco Party!
Odbędzie się dziś w pokoju użytkowniczki Zaladea o godzinie 18:35, kod do pokoju to 8734.
Gości prosi się o założenie jakiegoś szalonego stroju.

------------------------------------------------------------------------------

Lenka tu była i edytowała ten post 
napiszcie mi "hej" 

jESTEM NAJLEPSZA NA SWIECIE HEHWAUHERUKSHREFK<33333333 kocham cie zal XDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Zal to widzi i każe karmić swoje animo.

nie boje sie ciebie sorki


POZDRAWIAM
Nana.qq
EmoKicia 
Zaladea (nie)
Sweet108

super osobki<3<3

Ja też cie kocham

love from zakopanem <333333333333333333333333333333 hehe ale odwazny kolorek XDDDDddddd
We are polewać się shampanem!

o tak!!!

I am a knight
and you are queen of the nightttt


GET IT?
TAKE IT
SUCK IT!!
~lena


nie wiem nudzi mi sie lolXDDD
Lena to jest pięknie Sławomir/10


wIEM KOCHAM CZUPAKABRY 


Okej, okej. koniec tych głupot hah
------------------------------------------------------------------------------

Impreza była niesamowita jak zawsze.
Choć na początku wydawało się, że będzie drętwo, bo były tylko 3 osoby.
Oto "parę" screenów z wydarzenia.









Wiem, że niektórzy z was nie zdążyli na imprezę, bo nie zauważyli posta.
Niestety jestem chora i musiałam iść do lekarza.
A jak to z polskimi lekarzami bywa, czekałam trochę zanim mnie przyjęli.
Potem szukałam z mamą antybiotyku po trzech aptekach.
Nie wiedziałam, o której wrócę, więc post został napisany 5 minut przed rozpoczęciem.
Oczywiście w przyszłości będą pojawiać się takie imprezy.

Pozdrawiam Hanię, która została najdłużej! ♥

Do następnego! 
 

16 komentarzy: