Menu rozwijane

10 grudnia 2017

Zielony, żółty, czerwony, no zdecydujcie się w końcu!

Cześć!
Tu Dis.
Dziś wyjaśnię spróbuję wyjaśnić wam dlaczego nasze stanowisko gdzie mamy diamenty i szafiry zmienia kolor jak kameleon. 

Z obserwacji wywnioskowałam, że kolor zależy od tego ile mamy czasu na kupienie paczki.
Oczywiście mogę się mylić ale mogę też mieć racje ;)


Kolor standardowy:  Nowa paczka już na momio.

Kolor zielony: Masz jeszcze sporo czasu do kupna paczki.

Kolor żółty:  Zostało ci już mało czasu do kupna.


 
Kolor czerwony: Śpiesz się, został ci ostatni dzień na zakup paczki!  Lub oferta jednodniowa.
*Resztę ss dodam jak się znowu pojawią bo wolę zrobić sama ss*

Myślę, że choć trochę pomogłam i rozgryzłam "zagadkę" naszego kameleona. 
Dzięki takiemu systemowi wiemy ile mamy czasu na zakup paczki. 
Piszcie w komentarzach jaki jest wasz ulubiony kolor z tych 4 obecnych XD.


~Disnow Blacki


Ps nauczmy się kochać kolory, tak szybko się zmieniają. 

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój chyba standardowy. Nie wiem, przyzwyczaiłam się. Ogólnie teraz na momio spam "Wy tez macie takie dziwne?"

    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie zielony i standardowy są fajne. xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej lubię ten standardowy, ponieważ denerwuje mnie ten "kameleon".

    OdpowiedzUsuń
  5. irytuje mnie jak jest takie czerwone bozeee

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem po prostu zawsze ten pasek z ilością pieniędzy powinien być zielony, aby nie "walił" po oczach, bo ten czerwony jest okropny i żółty też xdd

    P

    OdpowiedzUsuń