Menu rozwijane

25 grudnia 2017

Prezenty MOST WANTED

Cześć. Tu Dis.
Na momio z samego rana doszły nowe prezenty o tematyce Most Wanted.
Sama jestem z nich bardzo zadowolona, na szczęście przywrócili tylko 4 rzeczy, które posiadałam już wcześniej.

  

Spodnie oraz koszulkę miałam już wcześniej, również z prezentów. Troszkę przykro bo owa koszulka była wcześniej za szafiry. Cena spodni bez m+ to 400, a bluzki z m+ to 170.
Pozostałe bluzki to jakaś kolekcja emoij, szczerze to podobają mi się bardzo. 
Cena bez m+ pierwszej bluzki to 400, a druga z m+ kosztuje 170.

 

Po przyglądnięciu się temu bałwanowi stwierdzam, że jego uśmiech pedofila wywołuje u mnie lekkie zakłopotanie, nie będzie to moja ulubiona koszulka na momio... 
Długo wyczekiwana przeze mnie sukienka zjawiła się wreszcie na momio. W cenie 1 szafira z momio plus, to się serio opłaca.
Następnie mamy ładną kurteczkę, jeśli się przyjrzymy zobaczymy głowy animo (to trochę creepy). Kupimy ją bez m+ za 2 szafiry. No i jakaś tam czapka dla BFFFFFFFFFFFFF, you know 4ever. 
Z momio plus kosztuje ona również 170.


Chciałam zawsze tę szminkę, pomimo, że nie pasuje do zbyt wielu looków to ma swój urok(bez momio plus kosztuje 250). Makijaż miałam już bardzo dawno, to był jeden z moich pierwszych prezentów. Soczewki są całkiemcałkiem, a teraz w piątek dostaniemy za zakup momio plus niebieską wersję kolorystyczną. 


Włosy z prezentów Halloweenowych, które oczywiście miałam już wcześniej hah, bez momio plus kosztują 3 szafiry. No i tu hit, o który każdy się bije. Włosy po 900 (z momio plus 500). Sama chciałam je mieć, pomimo, że wyglądają jakby ktoś ledwo wstał z łóżka i miał duży łupież. W oryginale chodziło o płatki śniegu jakby ktoś nie wiedział.

Prezenty bardzo mi się podobają, a wam? 

~Disnow Blacki 

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Męska wersja pojawi się kiedy już wszystkie rzeczy będą w sklepie :D

      Usuń
  2. Ładne prezenty, najbardziej podobają m się bluzki emoji i czarna sukienka.

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam większość prezentów. Jestem z nich bardzo zadowolona. Moim ulubieńcem są te włosy za 3 szafiry. Uważam, że te soczewki za szafiry są epickie. Pasują do wielu looków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy ktoś o tym wspominał jednakże...
    W sklepie pojawiły się także Animo mostwanted. (:

    OdpowiedzUsuń