Menu rozwijane

20 grudnia 2017

dostawa +nowa paczka

Cześć! Tu Dis.
Dziś środa, a więc, nowe meble zawitały na momio!
Dodatkowo aby nie robić tryliard postów na końcu dodam prezent za obecną paczkę, który jest tylko dziś!

 
Bardzo ładne krzesło, lecz jak dla mnie nawet te dwa szafiry to za dużo. Opłaca się je kupić, gdy ma się m+. Prezenty są okej, lecz również za drogie jak na prezenty. Ta szafeczka z drewienkiem całkiem spoko.

 

Te okno to cudo, cena standardowa jak za każde okno. Skarpety są słodkie, ale łyse?


No i hit dostawy, czyli choinka za jeden diament. 
Pozdrawiam wszystkich co kupili choinkę za 2 szafiry. Teraz wiecie, że warto czekać! XD


No i obecna paczka do kupienia tylko dzisiaj:



8 komentarzy:

  1. Heheh, ja kupiłam 17 choinek xD
    A co do paczki to taka średnia.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  2. paczka jest ok. A choineczka kupiona. Reszta taka słaba


    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  3. D L A C Z E G O K U P I Ł A M C H O I N K Ę Z A 2 S Z A F I R Y? ;-; Meble spoko, kupiłam skarpety, prezenty i szafeczkoozdobę. Paczka ładna, ale nie kupuję.

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam tylko sławną choinkę. Inne przedmioty mi się nie podobają, albo są za drogie.

    OdpowiedzUsuń
  5. choinka trochę mała w pokoju, ale nie narzekam, bo nie chcialabym wydawać szafirów XD
    Kupilam jeszcze to coś z drewnem i chcialam fotel, ale d r o g o.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już posty na momio typu "Ile like, tyle choinek" XDD
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń