Menu rozwijane

25 grudnia 2017

Dostawa Most Wanted 3 i 4/5

Cześć!
Tu Dis.
Dziś wstawię to co pojawiło się na MW wczoraj oraz dzisiaj. 
Zacznę od wczorajszej dostawy

 

Tutaj mamy o takie sukienki. Czarną bym może jeszcze kupiła, lecz po co? Myślę, że lepiej zaoszczędzić na coś innego ze sklepu. Cena z momio plus to dwa szafiry.

 

Wyczekiwana przez wielu biała bluza wreszcie zawitała na momio, a do tego w bardzo zachęcającej cenie. Ja sama miałam ją prawie od początku konta.


Czarna, tak jakby gotycka bluzka za szafiry. Jest ładna, lecz nie planuję zakupu. 


Tutaj mamy spódniczki, które są pewnie starcze niż niektóre nadsyłane przez wielu MW. Cieszę się, że takie rzeczy są dodawane. Nawet zastanawiałam się nad kupnem ale chyba jednak odpuszczę. Cena z momio plus to jeden szafir za jedną spódniczkę.


Śliczna czerwona spódniczka z kuszącą ceną, oczywiście zaopatrzyłam się w nią na wielu kontach. Nie wiem czy ktoś prosił o tę "szmatkę", która była niedawno ale no jak kto woli. Sama mam ją w dwóch kolorach jeśli się nie mylę.


Całkiem niezłe spodnie, w normalnej cenie. Sama kupiłam tylko czarne, choć pomarańczowe mogą się nam przydać na Halloween. Cena z momio plus to 200 diamentów.


Wianków nigdy za wiele. Bardzo się cieszę z każdego wariantu jaki dodają, nawet jeśli jest brzydki. Czerwony i różowy skradły moje serce. Uszka króliczka były kiedyś do kupienia za diamenty, lecz jakoś ich nie kupiłam, a teraz nie opłaca się. Cena wianka bez momio plus to 350 diamentów.


Śliczna bluza z motywem pandy. Podobna była chyba w paczce, lecz mogę się mylić. Ja swoją już zakupiłam, a wy?


No i teraz przyszedł czas na dzisiejszą dostawę, lecz jest ona niezwykła ponieważ nie są to ubrania, a animo. Niektóre pojawiły się jakiś czas temu jako MW, a niektóre były do kupienie w sklepie lub paczce. 


Panda była przywracana już jakiś czas temu. Czubaka była w paczce, z chęcią bym ją kupiła ale nie widzę sensu wydawania szafirów na animo. Słodki króliczek obok, swoją drogą bardzo tani możecie znaleźć w moim domu animo. Z chęcią przyjęłabym pare cukierków :D


Piesek był już jakiś czas temu. Królik skradł moje serce, lecz jest zbyt drogi. Słodki pingwinek, lecz drogi no, po MW każdy jest biedny i mało kogo stać na tak drogie animo. Na szczęście mamy 6 dni na nazbieranie pieniędzy.


~Disnow Blacki 

4 komentarze:

  1. Ubrania całkiem fajne, kupiłam wszystkie bluzki, wszystkie wianki, czarne spodnie i czerwoną spódniczkę. Sukienek nie kupuję, ponieważ mam taką samą tylko w innym kolorze. Tak samo z czarno-białą spódniczką. Animo bardzo mi się podbają. Zamieżam kupić króliczka za 5500 diamentów, a jak mi starczy funduszy kupią również animo za 2500.
    Ale się rozpisałam ;p

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupię króliczka za 2,5 tys.
    Ze sklepu prawie wszystko kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zakupione wianki oraz białą bluzkę. Zwierzaków nie kupię, bo mnie nie stać. Za to mam większość prezentów c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianki i pingwinek zakupiony!
    Powalcze jeszcze o króliczka za 2.5 k
    Ale wątpie że mi się uda..ogólnie słaby internet..co równa się 5 minutami dziennie na Momio..) :

    OdpowiedzUsuń