Menu rozwijane

26 grudnia 2017

Czarno-świecący strój w paczkach!


Nadszedł koniec jednodniowych paczek MW. Na ich miejsce przybył pakiet ze strojem. Fryzura niestety nie wchodzi w skład podarunku, ale mamy tutaj dosyć sporo elementów. Czytając komentarze pod postem Tikiego na temat paczki, zauważyłam, że wiele użytkowników nie lubi tego pakietu. Jestem trochę zdziwiona z tego powodu, bo możemy wykorzystać tą paczkę na wiele sposobów. Strój możemy nabyć do końca środy.

Podoba Wam się ten komplet?
Planujecie zakup paczki?

5 komentarzy:

  1. Te laczki raczki mnie rozwaliły w środku, aa kocham to XDD
    Ale z paczki podoba mi się bluzka i kurtka i tyle wsm

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość ładny strój.
    Buty w wersji męskiej są naj XD.
    Dlaczego ten chłopak ma zeza? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczka wsm taka sobie, nie kupuję.

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałbym kupić te włosy aaaaaaaaaaa

    Tylko szkoda że nie ma ich w paczce

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten strój podoba mi się. Z chęcią bym go przygarnęła. Kurtka (?) byłaby często przeze mnie używana. Spodnie są bardzo uniwersalne. Torba i buty są śliczne. Ogółem: gdybym mogła, kupiłabym.

    OdpowiedzUsuń