Menu rozwijane

16 grudnia 2017

Prezenty!


Hej, hej!

Niedawno na momio pojawiły się nowe prezenty!


Bluzka wygląda dość ładnie w komplecie ze spódnicą, ale sama...
Jakoś tak nie bardzo.


Podobnie jest ze spódnicą.
Oprócz poprzedniej bluzki, nie ma do czego jej założyć.


Od razu plusik za patriotyczne barwy.
Ładna sukienka, ale cena już nie.


Nie jestem do końca przekonana co do tego kombinezonu.
Z jednej strony wydaje się być ładny, ale z drugiej mnie odrzuca.


Kurtka jest według mnie najgorszym prezentem.
Znów nie wyszła im ta "puszystość".


 Trochę dużo tego brokatu, ale są ładne. 


Torebka też mi się podoba. 


No i tu najładniejsza rzecz z prezentów.
Ten kolczyk jest po prostu cudny. 


Eee...
Myślałam, że paski zakłada się w innym miejscu.
Ale jak ktoś lubi paski na głowie, to spoko, nie czepiam się.

Ogólnie prezenty ocenię 6/10.
No i polecam iść do kina na Gwiezdne Wojny.
Choć do tej pory nie do końca ogarniam co tam się stało.

Podobają wam się prezenty?
  Który jest według was najlepszy?

Do napisania!




12 komentarzy:

  1. Najbardziej mi się podoba opaska i buty.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty średnio mi sie podobają, ale najgorsze nie są. c:

    ~Lawendisa, która wkońcu założyła konto google.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty średnio mi się podobają, ale nie są najgorsze. c;

    ~Lawendisa, która wkońcu założyła sobie konto google.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak zwykle mam wszystko, ale ok. Ogólnie są ok, najbardziej sukienka w paski.

    ~haniacho2
    O i ja idę w czwartek z klasą na ostatniego Jedi.
    Ogólnie kiedy post z nowej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty są średnie...;/ szkoda, że nie ma włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Opiszę je jednym słowem: brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podobają mi się te prezenty. Są za uroczyste dla mnie. Jedynie męska koszula mi się w miarę podoba. Na Gwiezdne Wojny nie pójdę, bo to nie moje uniwersum (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty takie meh. Jedynie ta kurtka (?) mi się podoba. Szkoda, że bez włosów, ale i tak byłyby pewnie za szafiry xd
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodali już włoski do prezentów!
    ~laurusia1906

    OdpowiedzUsuń