Menu rozwijane

10 grudnia 2017

Co dalej z blogiem?

Zanim zacznę. Chcę przeprosić wszystkich czytelników naszego bloga za brak postów i zniechęcanie Was do jego czytania. Postaramy się wszystko ogarnąć i przywrócić go do życia. Omówię jeszcze jedną sprawę, a dokładnie "halo jest już nowa dostawa!". Przypominam, że jesteśmy tak samo ludźmi, którzy jedzą, piją, uczą się i śpią. Nasze całe życie nie może kręcić się wokół tego bloga. Dajcie nam korzystać z dni i pospędzać czas ze znajomymi. Mam nadzieję, że będziecie dla nas wyrozumiali. 

8 komentarzy:

  1. Ja tam cierpliwie czekam. Jak nie piszecie, to nie. Czekam, wrazie czego napiszę coś raz czy dwa na chacie.

    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem was, ja też często nie mam czasu. Jestem (w miarę) cierpliwa ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Okej, rozumiem.
    Internet to nie całe życie, każdy ma prawo do wypoczynku.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawszę będę wspierać tego bloga ((:
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  5. Na bloga zaglądam codziennie i wiem, że mimo wszystko mogę znaleźć coś ciekawego do poczytania. Pomimo tego, że znam te piątkowe dostawy, następny prezent z m+, czy jakieś ogólne zmiany to i tak muszę koniecznie sprawdzić to na mymomio. :D

    Pozdrawiam P

    OdpowiedzUsuń