Menu rozwijane

18 grudnia 2017

Wróżki

Ekhem, trochę mnie tutaj nie było i uznałam, że to dobry moment, aby coś napisać.

Po pierwsze, chciałabym podziękować wszystkim osobom, które pomimo mojej przerwy w graniu pamiętały o mnie i wysłały mi życzenia na mikołajki. :) (było was sporo, nie spodziewałam się, chyba w zeszłym roku nie dostałam tyle wiadomości.)

Po drugie, jeśli mnie nic nie zaskoczy powracam do regularnych postów. Wydaje mi się, że ta przerwa była mi potrzebna i pomogła mi się skupić na nauce, dostałam się do etapu wojewódzkiego w ważnym dla mnie konkursie. 

Po trzecie, nie przedłużajmy i przejdźmy do paczki.

Wersja damska

Wersja męska 


Cóż mogę powiedzieć? Ubrania nie są złe, ale nie należą do najpiękniejszych. Zaimponowała mi sukienka, jest prześliczna, natomiast zawiodłam się na tych skrzydłach. Bądź co bądź paczka nie jest najgorsza i całkiem mi się podoba.

Podobają się wam ubrania?
Jak tam wasze Wigilie Klasowe?
Dlaczego nikt nigdy nie odpowiada na te pytania?

9 komentarzy:

  1. Z wersji damskiej podoba mi się tylko sukienka , a z męskiej ta dziwna koszula. Podobno te stroje są inspirowane jakąś celebrytką o ile dobrze przeczytałam.
    Moja wigilia klasowa będzie w piątek.
    A dlaczego nikt nie odpowiada na te pytania, nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubrania mi się, szczerze mówiąc, nie podobają.
    Wigilia klasowa - jeszcze nie wiem, ponieważ moja wychowawczyni na razie nie ustaliła terminu.
    Na pytania nikt nie odpowiada, bo ludzie są po prostu leniwi i z reguły im się nie chce *przynajmniej ja tak mam*. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, ale brzyska paczka. Nic mi się nie podoba.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeżeli chodzi o to, że nikt nie odpowiada na pytania to jest jedno wytłumaczenie. Nie chce im się. (wliczam się do tego grona heh)

      Usuń
  4. Sukienka jest bardzo ładna, buty nie.
    Skrzydła jak u muchy XD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest świetna.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka lov ju.
    Wigilia klasowa w piatek.
    A ja dalej czekam na post z nowej kolekcji.
    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń

  7. Paczka mi się nie podoba, zwłaszcza te skrzydła jak u jakiegoś robaka xD
    Wigilijkę klasową mamy w środę :v

    ~Lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się sukienka i męskie buty.
    Wigilia w piątek.
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń