Menu rozwijane

20 grudnia 2017

Powracam+ Animo owieczki teraz dla wszystkich!

Powrót
🔵🔵🔵
Hejka tu Lenka. Przez mojego biednego, złamanego palca (haha dis słyszysz to już 574464546545647 raz) nie byłam w stanie napisać niczego, a z racji, że mi się już powoli goi to nie zostawiam Was sam na sam z dis i dołączam!! Takie podsumowanie;

1O dni coo!! 
Tak na poważnie, przepraszam wszystkich. Może wiadomość niezbyt interesująca, ale muszę się tłumaczyć ahah.

Nieśmieszny "mem"
🔵🔵🔵


MEME BY LENKA/LAVI DON'T COPY!!
Przechodząc dalej (i opuszczamy ten głupi powrót)

Animo
🔵🔵🔵
Pamiętacie o prezencie dla pomocników Jacka? Momio nie zignorowało nas, normalnych graczy bez obowiązków i dało te animo dla nas, za 6 tysięcy diamentów. Na pewno ją kupię, a przynajmniej postaram się uzbierać. Jeśli ktoś z Was chce zakupić słodką owieczkę, macie jeszcze tydzień!

Animo, które dostali pomocnicy Jacka
🔵🔵🔵
Owieczka z czapeczką. Jeśli powiesz, że widzialeś/aś coś słodszego to Ci nie uwierzę haha.

Podoba Wam się animo?
Cieszycie się, że super redaktorka Lenka (hehe to żart) wróciła?
Coś dostaniecie na święta, czy to może niespodzianka?
Kiedy macie wolne w szkole?

(halo halo za dużo pytań nie mogę was tak męczyć)
🔵🔵🔵

6 komentarzy:

  1. Animo jest super.
    Cieszę się.
    Kasę i ciuchy xd.
    W sobotę xd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta owieczka jest słodka, ale niestety nie kupię.
    Tak!1!1
    Niespodzianka xD
    Jutro idę do szkoły ostatni raz, bo mam wigilię klasową.
    ~EmoKicia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta owca Jet piękna. Kupiłabym ją, lecz bieda w kraju hehe.

    Odpowiedzi na twoje pytania:
    1. Tak
    2. Tak.
    3. Nie wiem, ale raczej lalkę którą chciałam mieć od dawna.
    4. Jutro idę do szkoły ostatni raz w roku

    OdpowiedzUsuń
  4. WIDZIALAM COS SLODSZEGO
    MOJEGO KOTA
    Aowcajestatakapoinknaalemnieniestac

    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Zdecydowanie
    2. Definitywnie
    3. Idk
    4. Jutro wigilia klasowa na której będzie jak zwykle oglądanie memów i śpiewanie Czuuxa, bo 7 klasa.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, mam pytanie. Jak robi się własnego bloga?

    OdpowiedzUsuń